- Strona główna
- Praca
- Pracownik sklepu
- Zarządzanie sklepem
- Zarządzanie sklepem - Mazowieckie
- Zarządzanie sklepem - Chorzele
Wynagrodzenie
5 300 - 6 150 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Chorzele
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W skrócie:
Umowa o pracę bez okresu próbnego;
Pakiet ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny;
Wymagane doświadczenie w koordynowaniu pracą zespołem.
O pracy:
Lubisz kontakt z ludźmi i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem? Dołącz do Biedronki na stanowisko Zastępcy Kierownika Sklepu. Pracuj w stabilnej firmie u największego pracodawcy w Polsce i rozwijaj się z nami!
Jakich osób szukamy?
Samodzielnych i proaktywnych w działaniu;
Nastawionych na realizację celów sprzedażowych;
Z doświadczeniem w koordynowaniu pracę zespołu w branży handlowej, usługowej lub gastronomii;
Komunikatywnych;
Gotowych do pracy na 3 zmiany (poranna, popołudniowa, nocna) i weekendy;
Gotowych do pracy fizycznej.
Co zapewniamy?
Umowę o pracę bez okresu próbnego;
Podwyżki stażowe po roku oraz po 3 latach pracy;
Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika;
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych.
92% naszych pracowników jest zadowolonych z oferowanych przez Biedronkę programów wsparcia.
Szkolenia wdrożeniowe;
Możliwość awansu - ponad 90% awansów to awanse wewnętrzne;
· Szkolenia rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej; 80 tysięcy pracowników Biedronki może korzystać z platformy rozwojowej EduAkcja.
Za co będziesz odpowiadać?
Planowanie i organizowanie pracy zespołu;
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta;
Funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami;
Realizację zamówień;
Odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;
Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych;
Zapewnienie standardów czystości w sklepie oraz w jego obrębie.
Etapy procesu rekrutacji:
1. Analiza i selekcja CV
2. Spotkanie rekrutacyjne z Rekruterem oraz Kierownikiem ds. Operacji i Sprzedaży
3. Opcjonalnie: Assessment Centre
4. Decyzja = informacja zwrotna.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Chorzele,
Mazowieckie