Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Prace magazynowe
  4. Prace magazynowe - Zachodniopomorskie
  5. Prace magazynowe - Szczecin
  6. Prace magazynowe - Pogodno
OBI
Dodane 30 maja 2024

Zastępca/czyni Kierownika/czki Działu Obsługi Klienta i Relacji

Lokalizacja

Szczecin, Pogodno

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.

W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca.

Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za

  • Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale Obsługi Klienta i Relacji
  • Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI
  • Wsparcie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Relacji w realizacji wyznaczonych celów  i KPI dla Działu Obsługi Klienta i Relacji oraz innych powierzonych zadaniach
  • Gwarancja wysokiej jakości obsługi Klienta w Markecie zgodnie ze standardami OBI
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi np. urzędy, szkoły, przedszkola, deweloperzy itp.
  • Koordynacja pracy zespołu obsługi Klienta w Markecie
  • Zapewnianie przestrzegania procedur i standardów OBI.

Nasze wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas
  • gotowość do odbycia kilkutygodniowego szkolenia/delegacji w innym Markecie OBI (Słupsk, Chojnice, Gorzów Wielkopolski, Poznań)
  • umiejętność zarządzania personelem
  • znajomość przepisów konsumenckich
  • wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
  • zorientowanie na Klienta
  • samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres.

Oferujemy:

  • zakwaterowanie i diety w trakcie trwania szkolenia/delegacji
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie + realna premia
  • przewidywalny i elastyczny grafik pracy
  • prywatną opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • kartę MultiSport
  • wyprawki szkolne dla dzieci
  • pakiet szkoleń i certyfikaty
  • dofinansowanie do wakacji
  • zniżki na produkty firmowe
  • świetną atmosferę i dobre warunki pracy.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Szczecin, Pogodno

Zachodniopomorskie

Dokładna lokalizacja
Zachodniopomorskie, Szczecin, Pogodno
ID: 918628681

Darmowa aplikacja na Twój telefon