Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Kujawsko-pomorskie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Toruń
GRUPA NEUCA
Dodane 29 maja 2024

Wsparcie Biura Obsługi Klienta - I linia wsparcia - Grupa NEUCA

Lokalizacja

Toruń

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymagane

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę połączeń przychodzących od Klientów (Aptek),

  • rejestrację zgłoszeń zwrotu towaru i reklamacji w systemie,

  • weryfikację możliwości przyjęcia zgłoszenia od Klienta,

  • udzielanie informacji na temat statusu zgłoszenia i monitorowanie zgłoszeń przekazywanych do magazynu,

  • współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.

Od kandydatów oczekujemy:

  • orientacji na Klienta,

  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,

  • sumienności i dokładności,

  • chęci rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji,

  • dyspozycyjności do pracy min. 100-120 godzin w miesiącu,

  • mile widziany status studenta.

Oferujemy:

  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie,

  • elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-19:00 oraz w sob. 8:00-14:00),

  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,

  • kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,

  • niezbędne narzędzia pracy,

  • możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA.

  • zgrany i wspierający zespół,

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Toruń,

Kujawsko-pomorskie

Kujawsko-pomorskie, Toruń
ID: 918420911

Darmowa aplikacja na Twój telefon