Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Świętokrzyskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Kielce
Dodane 20 maja 2024

VIP Guest Experience Expert (Opiekun Gościa VIP) z językiem Koreańskim

Lokalizacja

Kielce

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

W Win Casino gwarantujemy Gościom niepowtarzalne doświadczenia oraz najwyższy standard obsługi. Naszym celem jest dostarczenie niezapomnianej atmosfery, w której każdy Gość czuje się komfortowo i wyjątkowo, wyprzedzamy potrzeby i przewidujemy oczekiwania, wzorując się na najlepszych, światowych rozwiązaniach. Stawiamy na innowacje, rozwój, twórcze myślenie i tworzenie pozytywnych wartości w środowisku branży rozrywkowej.

Jeśli chcesz współtworzyć nasze, prestiżowe kasyno, dołączyć do Zespołu profesjonalistów i ekspertów w branży, jednocześnie dzieląc naszą pasję do gry, zaaplikuj na stanowisko:

VIP Guest Experience Expert (Opiekun Gościa VIP) z językiem Koreańskim

Miejsce pracy: Tarnobrzeg hotel Evva lub Sosnowiec hotel Centrum.

Na stanowisku VIP Guest Experience Expert Twoją rolą będzie: zapewnienie najwyższych standardów obsługi Gości, szczególnie klientom koreańskojęzycznym, dbałość o ich komfort podczas pobytu w kasynie, zapewnienie doskonałych warunków do gry, przewidywanie potrzeb i kreowanie pozytywnego wrażenia. Twoim celem będzie, aby każda interakcja z klientem była magnetyzującym i wzbogacającym doświadczeniem. Naszym priorytetem jest dbałość o satysfakcję i bezpieczeństwo naszych Gości, aby budować trwałe relacje i więzi.

Zakres zadań:

  • Stała gotowość do udzielenia pomocy i wsparcia klientom, dbając o to, aby ich doświadczenie w kasynie było przyjemne, bezpieczne i satysfakcjonujące.

  • Indywidualne podejście do każdego Gościa, zapewniając pomoc oraz rozwiązując wszelkie pojawiające się pytania czy problemy, aby stworzyć pozytywne doświadczenie gry.

  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez serdeczne i uprzejme zachowanie, aby zapewnić im poczucie docenienia i zadowolenia z usług kasyna.

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez udzielanie klarownych informacji o grach, promocjach i regulaminie kasyna.

  • Regularne monitorowanie środowiska (strefy, przestrzeni) gry, w tym utrzymywanie porządku oraz czystości w kasynie, aby zapewnić komfort i estetykę.

  • Zapewnienie bezpiecznej atmosfery dla klientów poprzez czujność i reakcję na wszelkie sytuacje niepożądane w na terenie kasyna.

Wymagania:

  • Znajomość języka koreańskiego oraz angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

  • Wysoka kultura osobista.

  • Otwartość i komunikatywność.

  • Poczucie odpowiedzialności i sumienność w wykonywanych obowiązkach.

  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym.

  • Umiejętność współpracy w zespole.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta VIP.

  • Znajomość kultury koreańskiej i umiejętność dostosowania się do różnic kulturowych.

Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie związane z wynikami.

  • Pomoc w relokacji.

  • Profesjonalne szkolenia i rozwój zawodowy.

  • Przyjazne środowisko pracy w prestiżowym kasynie.

At Win Casino, we guarantee our guests unique experiences and the highest standard of service. Our goal is to provide an unforgettable atmosphere where every guest feels comfortable and exceptional, anticipating needs and exceeding expectations, drawing inspiration from the best global solutions. We focus on innovation, development, creative thinking, and creating positive values in the entertainment industry.

If you want to contribute to our prestigious casino, join our team of professionals and experts in the industry while sharing our passion for gaming, apply for the position:

VIP Guest Experience Expert (Korean-speaking)

Location: Tarnobrzeg, Evva Hotel, or Sosnowiec, Centrum Hotel.

As a VIP Guest Experience Expert, your role will be to ensure the highest standards of guest service, particularly to Korean-speaking clients, ensuring their comfort during their stay at the casino, providing excellent gaming conditions, anticipating needs, and creating a positive impression. Your goal will be to make every interaction with the customer a captivating and enriching experience. Our priority is to ensure the satisfaction and safety of our guests to build lasting relationships and bonds.

Responsibilities:

  • Be readily available to assist and support customers, ensuring their casino experience is enjoyable, safe, and satisfying.

  • Take an individualized approach to each guest, providing assistance and resolving any questions or issues that arise to create a positive gaming experience.

  • Build positive relationships with customers through warm and courteous behavior to ensure they feel appreciated and satisfied with the casino's services.

  • Provide high-quality customer service by providing clear information about games, promotions, and casino regulations.

  • Regularly monitor the gaming environment (zones, spaces), including maintaining order and cleanliness in the casino to ensure comfort and aesthetics.

  • Ensure a safe atmosphere for customers by being alert and responsive to any undesirable situations on the casino premises.

Requirements:

  • Fluency in Korean and English to facilitate seamless communication.

  • High personal culture.

  • Openness and communicativeness.

  • Sense of responsibility and conscientiousness in duties.

  • Availability to work in a two-shift system.

  • Ability to work in a team.

Additional advantages include:

  • Experience in VIP customer service.

  • Understanding of Korean culture and ability to adapt to cultural differences.

We offer:

  • Competitive compensation and attractive bonuses based on performance.

  • Relocation assistance.

  • Professional training and career development.

  • Friendly working environment in a prestigious casino.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kielce,

Świętokrzyskie

Świętokrzyskie, Kielce
ID: 918084267

Darmowa aplikacja na Twój telefon