- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Lubuskie
- Wsparcie techniczne - Gorzów Wielkopolski
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Sekcja wsparcia terenowego w Grupie Eurocash to zespół specjalistów, którzy dbają o ciągłość działania systemów i wysoką jakość świadczonych usług oraz wspierają prawidłowe działanie sprzętu komputerowego. W ramach zadań będziesz odpowiadać za obsługę wyznaczonych lokalizacji na terenie województwa lubuskiego i zachodniopomorskiego.
JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
Opieka nad infrastrukturą informatyczną w placówkach handlowych (m.in. komputery, drukarki, urządzenia fiskalne, terminale, skanery, urządzenia sieciowe) na wyznaczonym obszarze.
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów informatycznych oraz sprzętowych zgłaszanych przez użytkowników (sklepy detaliczne własne i partnerskie, centra dystrybucyjne, hurtownie,).
Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali, skanerów, drukarek, kas fiskalnych, wag, kolektorów).
Wykonywanie prac utrzymaniowych oraz drobne prace instalacyjne w podległych punktach detalicznych.
Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań czy migracji środowisk.
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z przyjętą polityką i procedurami funkcjonującymi w Grupie Eurocash.
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
Posiadasz min. roczne doświadczenie jako pracownik serwisu komputerowego lub urządzeń fiskalnych.
Posiadasz dobrą znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz urządzeń fiskalnych, w tym masz umiejętność diagnozowania usterek.
Znasz pakietu MS Office pod kątem użytkowym i technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów).
Masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy mobilnej na terenie woj. lubuskiego i zachodniopomorskiego, zgodnie z wyznaczoną listą punktów do obsługi.
Jesteś rzetelny i samodzielny w wykonywaniu codziennych zadań.
Potrafisz pracować w oparciu o założone cele oraz terminy na ich wykonanie.
Masz otwartość w komunikowaniu się z innymi pracownikami oraz cenisz pracę zespołową.
Posiadasz wykształcenie min. średnie techniczne informatyczne.
Dodatkowo docenimy: wiedzę na temat środowiska Active Directory, poczty Exchange, sieci komputerowych, wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane informatyka).
DODATKOWO OFERUJEMY:
Kompleksowe przygotowanie do realizacji zadań.
Umowę o pracę, premię kwartalną uzależnioną od poziomu realizacji zleconych zadań oraz szeroki pakiet benefitów.
Samodzielność w działaniu oraz zdobycie ciekawego doświadczenia w branży FMCG i rozumienie jak funkcjonuje sklep detaliczny od „zaplecza”.
Przyjazne środowisko pracy, otwarte i partnerskie relacje oraz troskę o rozwój pracowników potwierdzone certyfikatem Friendly Workplace oraz Top Employer Polska 2024.
Szkolenia Microsoft z możliwością certyfikacji.
Niezbędne narzędzia (laptop, telefon oraz samochód służbowy do realizacji zadań).
Pracę mobilną i tryb zadaniowy.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski,
Lubuskie