- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Dolnośląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Wrocław
- Call center, konsultant telefoniczny - Śródmieście
Telefoniczna obsługa pacjenta
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Centrum Medyczne Ginemedica poszukuje pracowników do telefonicznej obsługi pacjenta. Zachęcamy do rekrutacji także osoby z oświadczeniem o niepełnosprawności!
Do osoby zatrudnionej w centrali telefonicznej należeć będzie:
rejestracja pacjentów na wizyty lekarskie
potwierdzanie pacjentów już umówionych na konsultacje
udzielanie informacji na temat cen konsultacji, świadczonych usług i wykonywanych zabiegów
koordynowanie konsultacji online
Wymagania:
dobra organizacja pracy własnej
kultura osobista, cierpliwość, odporność na stres
zorientowanie na pacjenta
Oferujemy:
pracę w młodym, dynamicznym zespole
pracę w godzinach 8-20 oraz w soboty w godzinach 9-14
możliwość pracy w systemie zmianowym
elastyczny grafik
umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ginemedica Sp. z o.o. Sp. k. siedzibą we Wrocławiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Lokalizacja
Wrocław, Śródmieście
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?