- Strona główna
- Praca
- Montaż i serwis
- Montaż i serwis - Dolnośląskie
- Montaż i serwis - Wrocław
- Montaż i serwis - Krzyki
Wynagrodzenie
6 800 - 17 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy wyspecjalizowanym serwisem drukarek i kserokopiarek w Wrocławiu - zespołem fachowców - pasjonatów. Od ponad 6 lat pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty druku, uwalniamy od codziennych problemów z drukarkami, tonerami, serwisem. Wierzymy, że uczciwe traktowanie Klienta to najlepszy sposób na zbudowanie zaufania, a dzięki prowadzeniu sprawnego, rzetelnego serwisu mamy ciągle powiększające się grono stałych i zadowolonych Klientów. Wiemy, że wadliwie działający sprzęt w firmie potrafi rozstroić nerwy pracowników - my jednak wolimy, by „ciśnienie” podnosiła wyłącznie biurowa kawa, dlatego meldujemy się do dyspozycji naszych Klientów zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych. Oferujemy naszym klientom praktycznie wszystkie dostępne na rynku sprzęty potrzebne dla biura do zakupu lub wynajmu.
Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Serwisanta z kilkuletnim doświadczeniem, który będzie odpowiedzialny za dbanie o stan techniczny urządzeń oraz zapewnienie naszym Klientom szybkich i skutecznych napraw.
Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:
diagnozowanie, serwisowanie, naprawa i usuwanie usterek w drukarkach i kserokopiarkach dostarczonych przez klientów do serwisu oraz w siedzibie Klienta podczas wyjazdów serwisowych
wykonywanie regularnych przeglądów technicznych, konserwacji i testów sprawności urządzeń, testowanie urządzeń po wykonanych naprawach
wymiana tonerów, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych
instalacja i konfiguracja urządzeń w otoczeniu sieciowym
zdalna instalacja sterowników urządzeń i ich konfiguracja
uruchamianie urządzeń będących w ofercie firmy
konfiguracja systemów operacyjnych i urządzeń sieciowych
aktualizowanie oprogramowania drukarek
obsługa firm w zakresie stałej opieki serwisowej:
bezpośrednie wsparcie dla Klientów przy realizacji umów serwisowych
pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych w siedzibie klienta oraz w formie konsultacji telefonicznych
prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi sprzętu, doradztwo w zakresie eksploatacji urządzeń
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
wyjazdy do klientów w podległym regionie
pomoc w doborze urządzeń odpowiednich dla potrzeb klienta
współpraca z Działem Sprzedaży
przygotowanie urządzeń do sprzedaży (nowych), odsprzedaży (używanych) lub wynajmu
prowadzenie dokumentacji serwisowej
sporządzanie raportów z naprawy i wymienionych części
weryfikacja poprawności oraz zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, zamknięcie oraz podsumowanie zgłoszenia
monitorowanie stanów magazynowych - dostępności części oraz ich zamawianie, obsługa magazynu (urządzeń po dostawie, deinstalacji, pakowanie do wysyłki)
NASZE WYMAGANIA:
kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
wykształcenie wyższe, średnie lub zawodowe o profilu technicznym, elektronicznym lub informatycznym
znajomość elektroniki, mechaniki urządzeń, zagadnień sieciowych i informatycznych związanych z drukarkami i kserokopiarkami
znajomości zagadnień IT, podstawowa wiedza informatyczna nt. instalacji sterowników i oprogramowania, konfiguracji ustawień sieciowych LAN/WAN TCP/IP, systemu Windows
zainteresowanie i wiedza na temat nowinek wśród urządzeń drukujących i otwartość na przyswajanie nowej wiedzy technicznej
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
zmysł techniczny do diagnostyki i napraw urządzeń biurowych, zdolności manualne
wysoko rozwinięte kompetencje miękkie
bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
solidność, rzetelność, odpowiedzialność
zaangażowanie, sumienność, cierpliwość, dokładność, zdolność koncentracji uwagi
wysoka kultura osobista, pogodne usposobienie, przyjazne nastawienie
doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta
umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
wysoka etyka pracy, uczciwość, rzetelność
zdolność analitycznego myślenia
konsekwencja w działaniu
OFERUJEMY:
program wdrożeniowy przedstawiający system pracy zgodny z naszymi standardami jakości i wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu Działu Serwisu
stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się pozytywnymi opiniami klientów
wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (walizka serwisowa, komputer, telefon, samochód służbowy) i samodzielne stanowisko z przestrzenią na własną organizację pracy
przyjazne i rozwojowe środowisko pracy z indywidualnym i elastycznym podejściem do pracownika
dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań funkcjonujących na rynku, możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych
praca w godzinach 8.00 / 9.00 - 16.00 / 17.00
wybór formy zatrudnienia: B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie
premia uznaniowa, premia świąteczna
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia wzrastające wraz w Twoim rozwojem oraz rozwojem całej firmy: UOP 6800 - 14000 zł brutto, B2B 8000 - 17000 zł netto + VAT
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Dolnośląskie