- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ochota
Technical Customer Support Representative
Wynagrodzenie
35 - 40 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Praca dodatkowa
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Praktyka / staż
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Macmillan Education, wiodący wydawca materiałów anglojęzycznych i rozwiązań cyfrowych szuka na sezon (6 miesięcy - elastyczny grafik godzinowy)
Przedstawiciela ds. wsparcia technicznego klienta (tymczasowy / godzinowy)
Raportując do Lidera Zespołu Wsparcia Klienta (centrum warszawskie), będziesz odpowiedzialny za zapewnienie pierwszej i drugiej linii wsparcia użytkownikom produktów cyfrowych, a także
doradzisz klientom, jak korzystać z naszych produktów i zajmiesz się konkretnymi problemami użytkowników.
zapewnisz także wsparcie techniczne za pośrednictwem naszych głównych kanałów kontaktowych (czat, email, telefon)
będziesz zarządzać problemami użytkowników od ich inicjacji aż po rozwiązywanie problemów, współpracując między klientami a zespołami ds. eskalacji, ·
Co musisz umieć:
Posiadasz doskonałe umiejętności obsługi klienta (w mowie i piśmie) ·
Doskonała znajomość języka angielskiego i polskiego w mowie i piśmie (dodatkowe języki również będą plusem) ·
Posiadasz umiejętności rozwiązywania problemów i umiejętności analityczne
Jesteś cierpliwy i samodzielny ·
Posiadasz pewną wiedzę techniczną na temat platform cyfrowych i chętnie się ich będziesz uczył z nasza pomocą
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?