Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Piątkowo
Dodane 30 maja 2024

Team Leader Biura Obsługi Klienta

Lokalizacja

Poznań, Piątkowo

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracy, Praca zmianowaMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmyKadra kierownicza

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Dla naszego klienta zajmującego się handlem detalicznym poszukujemy osób na stanowisko Team Leader Biura Obsługi Klienta. Siedziba firmy mieści się w Poznaniu.

Dołącz do nas, aby pracować z najlepszymi talentami na rynku i tworzyć zespoły, które osiągają niesamowite wyniki. Jeśli masz w sobie kreatywną iskrę, pasję i umiejętności organizacyjne, a do tego chcesz mieć realny wpływ na rozwój organizacji - to jest dla Ciebie idealna okazja!

 

Czym będziesz się zajmować:

  • zarządzanie zespołem Biura Obsługi Klienta (delegowanie i egzekwowanie zadań, monitorowanie realizacji wskaźników KPI)

  • rekrutacja pracowników zespołu BOK we współpracy z działem HR;

  • wsparcie zespołu w codziennych zadaniach, rozwoju kompetencji i motywacja pracowników;

  • rozwiązywanie problemów działu, także we współpracy z innymi działami;

 

Co możemy Ci zaoferować:

  • najlepszą atmosferę pracy;

  • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych kompetencji;

  • możliwość rozwoju oraz dofinansowanie szkoleń i kursów,

  • system benefitów ( m. in. karta MultiSport, premie świąteczne, bony urodzinowe, konkursy, system poleceń),

  • prace w nowoczesnym biurze na terenie Poznania;

 

Poszukiwane kompetencje:

  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku team leadera działu obsługi klienta lub równorzędnym związanym z zarządzaniem zespołem;

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (2 zmiany)

  • wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji

  • znajomość technik motywacyjnych zespołu;

  • znajomość i umiejętność wprowadzania wysokich standardów obsługi klienta;

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B1-B2);

  • mile widziana znajomość systemów klasy System Contact Center (Daktela, Thulium, Focus Telecom, etc.)

 

Nie zwlekaj, złóż aplikację :)

Aplikuj

Lokalizacja

Poznań, Piątkowo

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Piątkowo
ID: 918625993

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon