Lokalizacja
Błonie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Cel stanowiska:
Stażysta/ka w Dziale Jakości Klienta będzie ściśle współpracować z Inżynierami Jakości w celu usprawniania procesów, uzyskiwania dobrych wyników jakościowych oraz zadowolenia klienta.
Kluczowe obowiązki:
Przeprowadzanie analiz jakościowych z wykorzystaniem narzędzi jakościowych,
Tworzenie raportów 8D,
Zbieranie i analiza danych jakościowych,
Nadzór i aktualizacja bazy danych klientów,
Nadzór nad wdrażaniem zmian w produkcie/procesie,
Weryfikowanie kosztów reklamacji.
Kogo szukamy?
Student lub absolwent kierunku technicznego,
Dostępność 5 dni w tygodniu,
Chęć rozpoczęcia pracy i zdobycia doświadczenia zawodowego,
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
Swoboda poruszania się w Excelu,
Najbardziej cenione kompetencje:
Analityczne myślenie,
Dokładność,
Rozwiązywanie problemów,
Komunikatywność,
Współpraca w grupie.
To oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Bezpłatny transport do fabryki z Warszawy (Rondo Daszyńskiego, Ciepłownia Wola),
Wsparcie zgranego, przyjaznego zespołu,
Możliwość dofinansowania dalszej edukacji (studia magisterskie, podyplomowe),
Możliwość rozwoju i udział w szkoleniach,
Pakiet benefitów (opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie w PZU dla pracownika, karta Multisport, dodatki pieniężne świąteczne).
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Błonie,
Mazowieckie