Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzątanie
  4. Sprzątanie - Zachodniopomorskie
  5. Sprzątanie - Koszalin
Biuro Rekrutacji
Dodane 30 maja 2024

Sprzątanie Obiektu - praca dla Pań /Koszalin ul Paderewskiego

Lokalizacja

Koszalin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Orzeczenie o niepełnosprawnościOdpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowa, Praca w weekendy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Firma usługowa zapewniająca stabilne zatrudnienie od 1995r. zatrudni dokładną osobę do serwisu porządkowego:

Miejsce pracy: Koszalin, ul. Paderewskiego 1

  • sprzątanie części wspólnych pasażu - ciągi komunikacyjne, strefa gastronomiczna, sanitariaty, socjalne

  • godziny pracy: 6.00-13.00, 14.00-21.00 (grafik między pon-sob + niedz. handlowe)

  • wprowadzenie, odzież służbowa, współpraca długoterminowa

  • umowa zlecenie/umowa o pracę: 27,70zł/godz. brutto

  • zapraszamy osobę z orzeczeniem o niepełnosprawności

Miejsce pracy: Koszalin, ul. Paderewskiego 1

  • sprzątanie biur, aneksu kuchennego, toalety, korytarzyk

  • godziny pracy: 6.00-9.00 (3godz.)

  • wprowadzenie, odzież służbowa, współpraca długoterminowa

  • umowa zlecenie/umowa o pracę: 27,70zł/godz. brutto

Miejsce pracy: Koszalin, ul. Paderewskiego 1

  • Brygadzistka/ta - nadzór nad zespołem, sprawdzanie czystości obiektu, wprowadzanie na stanowisko pracy, przyuczenie do użytku maszyn czyszczących, sprawdzania zaopatrzenia

  • godziny pracy: 15.00-21.00 pon-pt, 8.00-18.00 sob.

  • wprowadzenie, odzież służbowa, współpraca długoterminowa

  • umowa zlecenie/o pracę 27,70zł/godz. brutto + dodatek

Zapraszamy do kontaktu osoby odpowiedzialne, gotowe do pracy:

  • zgłoś się za pomocą OLX

  • zadzwoń w godzinach biura: 66*******46

  • wyślij SMS o treści: KOSZALIN

Aplikuj

Lokalizacja

Koszalin,

Zachodniopomorskie

Zachodniopomorskie, Koszalin
ID: 917285113

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon