- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Radom
Specjalista URAD
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
OGŁOSZENIE O PRACĘ
Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista
Warunki pracy:
praca w pełnym wymiarze czasu pracy (7:30 do 15:30),
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,
miejsce pracy: ul. Malczewskiego 29, Radom.
Wymagania:
· wyższe wykształcenie (preferowany kierunek: informatyka, ekonomia ),
· minimum 3-letnie doświadczenie w pracy zawodowej,
· znajomość zagadnień z zakresu dostaw, w tym przygotowywania dokumentacji przetargowej, zgodnej z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej,
· umiejętność sporządzania wyceny przedmiotu zamówienia w celu określenia szacunkowej wartości zamówienia w cenach netto i brutto,
· mile widziane inne kwalifikacje zawodowe: szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
· znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office,
· dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność.
· znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie podstawowym
Do najważniejszych zadań będzie należało:
· dokonywania planowanych i bieżących zakupów materiałów, przedmiotów nietrwałych, środków trwałych i aparatury oraz usług dla wszystkich sfer działalności Uczelni.
· posiadanie i stałe uzupełnianie wiedzy w zakresie obowiązujących aktów normatywnych, przepisów i instrukcji dotyczących organizacji transportu, zaopatrzenia i gospodarki materiałowej oraz gospodarowania aparaturą dydaktyczną i naukowo-badawczą w Uczelni
· prowadzenie procesu planowania, zamawiania, realizacji i rozliczania finansowego zamówień w obszarze logistyki Uczelni w systemie elektronicznym z wykorzystaniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego TETA.
· prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości związanej z gospodarka aparaturą, zaopatrzeniem materiałowym i usługami,
· sporządzanie dokumentów i udział w procedurach udzielania zamówień publicznych w prowadzonych branżach materiałowych, w szczególności:
- sporządzanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
- sporządzanie umów,
- sporządzanie wniosku o przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego i po uzyskaniu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych i zatwierdzeniu do realizacji przez osoby upoważnione, przekazanie go do Sekcji Zamówień Publicznych,
- udzielanie merytorycznych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia,
- praca w komisjach przetargowych.
Wymagane dokumenty:
CV,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty prosimy składać do dnia 14.06.2024 r. w Sekretariacie Kanclerza, adres: 26-600 Radom ul. Malczewskiego 29 pok. 218 osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu dokumentów).
Lokalizacja
Radom,
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?