- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Kraków
- Administracja, prace biurowe - Bronowice
Specjalista/ka ds. Administracji i Rozliczeń
Wynagrodzenie
5 400 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Eduity sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Małopolskiego pod numerem 29783.
W codziennej pracy stawiamy na jakość i profesjonalizm, przy jednoczesnym dbaniu o rozwój potencjału naszych pracowników. Jeśli jesteś osobą z pasją do pracy administracyjnej i finansowej, ta oferta może być dla Ciebie!
Specjalistka/Specjalista ds. administracji i rozliczeń.
Lokalizacja: Kraków
Kluczowe zadania:
bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura,
nadzór nad obiegiem dokumentacji Spółek – przygotowanie i kontrola poprawności i kompletności dokumentów (umowy, cesje, cenniki, aneksy),
wystawianie faktur VAT oraz innych dokumentów księgowych,
wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego,
rozliczanie oraz monitoring należności i zobowiązań,
prowadzenie ewidencji faktur oraz kosztów i przychodów, zgodnie z przyjętym standardem, oraz przygotowywanie analiz, raportów kontroli należności na potrzeby wewnętrzne,
współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie rozliczeń finansowych,
prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z przyjętym standardem,
obsługa korespondencji związanej z fakturowaniem i administracją,
współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych,
odpowiedzialność za zachowanie poufności i dokładność dokumentów finansowych,
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego związanych z rozliczeniami i administracją.
Oczekujemy:
min. wykształcenie średnie ekonomiczne, atutem będzie wykształcenie wyższe kierunkowe (Finanse i Rachunkowość, Ekonomia, Administracja),
podstawowa znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, podstawowa znajomość MS Excel, umożliwiająca efektywne zarządzanie danymi i tworzenie tabel,
min. roczne doświadczenie w pracy biurowej,
umiejętność analitycznego myślenia,
skrupulatność i dokładność,
dobra organizacja pracy i terminowość,
odpowiedzialność,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
zaangażowanie i proaktywna postawa,
otwartość na rozwój i zdobywanie wiedzy.
Mile widziane: - znajomość programu LiveKid, - doświadczenie zawodowe w obszarze księgowo-kadrowym.
Z nami zyskujesz:
bardzo dobrą atmosferę pracy,
stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (5400-5500 brutto),
elastyczne godziny pracy,
realną możliwość rozwoju zawodowego,
możliwość realizacji własnych pomysłów jak i udziału w inicjatywach podejmowanych przez nas,
wsparcie merytoryczne doświadczonej kadry.
Ważne informacje:
Z przyjemnością poznamy Twoje talenty, mocne strony i pomożemy w ich rozwoju.
Zadbamy o to, żebyś czuł/czuła się u nas komfortowo i swobodnie. Damy Ci możliwość wdrażania własnych pomysłów, oraz stworzymy warunki do rozwoju osobistego.
Podczas rekrutacji nie spodziewaj się sztywnej rozmowy, a raczej swobodnej rozmowy o planach i celach.
ZAPRASZAMY - APLIKUJ !
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?