Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Dolnośląskie
  6. Wsparcie techniczne - Wrocław
  7. Wsparcie techniczne - Stare Miasto
Dodane 26 kwietnia 2024

Specjalista IT Helpdesk | WROCŁAW | PRACA DODATKOWA 1/4 etatu

Wynagrodzenie

35 - 40 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Wymiar pracy

Praca dodatkowa

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy, Praca hybrydowa, Częste podróże służboweRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

WPROWADZENIE

We'Support to lokalna oraz zdalna pomoc informatyczna dla firm. Wspieramy małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa, instytucje oraz Klientów prywatnych. Oferujemy kompleksowe usługi IT w ramach masowego zdalnego serwisu informatycznego. Działamy 24h/7 dla każdej lokalizacji. Nasz model obsługi bazuje na sprawdzonych standardach metodyki Information Technology Infrastructure Library [ITIL v3], międzynarodowej normie ISO/IEC 20000:201, ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 20000:2011, ISO 9001:2008, ISO 22301:2012, NCAGE 2682H oraz wieloletnim doświadczeniu w realizacji analogicznych usług dla kilkudziesięciu podmiotów w Europie. Sprawny komputer z dostępem do internetu to w dzisiejszych czasach potrzeba każdej firmy - dbamy o to, aby tak właśnie było. Więcej o Nas przeczytasz na stronie www.we-support.pl

OPIS STANOWISKA

Osoba na stanowisku Specjalista ds. wsparcia IT dołączy do zespołu II linii wsparcia w Czernicy, który rozwiązuje problemy informatyczne Klientów na miejscu. Praca stacjonarna w wymiarze 1/4 etatu, tj. 2 dni w tygodniu po 5 godzin. Godziny do ustalenia elastycznie w przedziale między godzinami 07:00 a 16:00 Zwracamy koszty oraz czas dojazdu. Możliwość rozszerzenia etatu o pracę zdalną na dalszym etapie kariery. Aby dołączyć do zespołu We'Support należy posiadać wiedzę na temat budowy i obsługi komputerów, systemów operacyjnych, urządzeń teleinformatycznych, usług sieciowych, administracji i sieci. Mile widziani studenci informatyki!

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Udzielanie wsparcia Użytkownikom.

  • Pomaganie w różnych problemach IT.

  • Rozwiązywanie zgłoszeń - instrukcje.

  • Rozwiązywanie zgłoszeń - wiedza własna.

  • Tworzenie instrukcji.

  • Instalowanie i konfiguracja programów.

  • Pilnowanie postępu w otwartych zgłoszeniach.

  • Współpraca z innymi jednostkami wsparcia.

  • Udział w spotkaniach organizacyjnych.

  • Reprezentacja firmy w kontaktach z Klientami.

WYMAGANIA

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows.

  • Znajomość programów biurowych Microsoft.

  • Znajomość zasad bezpieczeństwa w sieci.

  • Wysokie zdolności komunikacyjne z ludźmi.

  • Ogromna cierpliwość, sumienność, punktualność.

  • Nastawienie na pomoc innym.

  • Doskonała znajomość j.polskiego.

  • Prawo jazdy kat. B

  • Własny samochód.

DODATKOWO PREMIOWANE ATUTY

  • Roczne lub dwuletnie doświadczenie w IT.

  • Doświadczenie z VMware/VPS/VPN/Hyper-V

  • Doświadczenie z MS Active Directory.

  • Doświadczenie z MS Exchange.

  • Zarządzanie sieciami LAN/WAN/WLAN.

WYNAGRODZENIE

Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie dla osób w trakcie nauki lub umowy o pracę. Oferowane wynagrodzenie mieści się w kwocie netto pomiędzy 1.000 a 2.000 zł. Wynagrodzenie jest zależne od posiadanej wiedzy, dostępności oraz stażu kandydata.

LOKALIZACJA

Czernica

FORMA PRACY

Stacjonarna.

ETAPY REKRUTACJI

  • Prześlij swoje CV przez OLX.

  • Otrzymasz link do testu wiedzy online.

  • Po zakończeniu testu otrzymasz zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne.

Praca "od zaraz"

Dołącz do Nas!

Zespół We'Support

Aplikuj

Lokalizacja

Wrocław, Stare Miasto

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Stare Miasto
ID: 914630365

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon