- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Dolnośląskie
- Wsparcie techniczne - Wrocław
- Wsparcie techniczne - Stare Miasto
Specjalista IT Helpdesk | WROCŁAW | PRACA DODATKOWA 1/4 etatu
Wynagrodzenie
35 - 40 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Praca dodatkowa
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
WPROWADZENIE
We'Support to lokalna oraz zdalna pomoc informatyczna dla firm. Wspieramy małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa, instytucje oraz Klientów prywatnych. Oferujemy kompleksowe usługi IT w ramach masowego zdalnego serwisu informatycznego. Działamy 24h/7 dla każdej lokalizacji. Nasz model obsługi bazuje na sprawdzonych standardach metodyki Information Technology Infrastructure Library [ITIL v3], międzynarodowej normie ISO/IEC 20000:201, ISO/IEC 27001:2013, ISO/IEC 20000:2011, ISO 9001:2008, ISO 22301:2012, NCAGE 2682H oraz wieloletnim doświadczeniu w realizacji analogicznych usług dla kilkudziesięciu podmiotów w Europie. Sprawny komputer z dostępem do internetu to w dzisiejszych czasach potrzeba każdej firmy - dbamy o to, aby tak właśnie było. Więcej o Nas przeczytasz na stronie www.we-support.pl
OPIS STANOWISKA
Osoba na stanowisku Specjalista ds. wsparcia IT dołączy do zespołu II linii wsparcia w Czernicy, który rozwiązuje problemy informatyczne Klientów na miejscu. Praca stacjonarna w wymiarze 1/4 etatu, tj. 2 dni w tygodniu po 5 godzin. Godziny do ustalenia elastycznie w przedziale między godzinami 07:00 a 16:00 Zwracamy koszty oraz czas dojazdu. Możliwość rozszerzenia etatu o pracę zdalną na dalszym etapie kariery. Aby dołączyć do zespołu We'Support należy posiadać wiedzę na temat budowy i obsługi komputerów, systemów operacyjnych, urządzeń teleinformatycznych, usług sieciowych, administracji i sieci. Mile widziani studenci informatyki!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Udzielanie wsparcia Użytkownikom.
Pomaganie w różnych problemach IT.
Rozwiązywanie zgłoszeń - instrukcje.
Rozwiązywanie zgłoszeń - wiedza własna.
Tworzenie instrukcji.
Instalowanie i konfiguracja programów.
Pilnowanie postępu w otwartych zgłoszeniach.
Współpraca z innymi jednostkami wsparcia.
Udział w spotkaniach organizacyjnych.
Reprezentacja firmy w kontaktach z Klientami.
WYMAGANIA
Znajomość systemów operacyjnych Windows.
Znajomość programów biurowych Microsoft.
Znajomość zasad bezpieczeństwa w sieci.
Wysokie zdolności komunikacyjne z ludźmi.
Ogromna cierpliwość, sumienność, punktualność.
Nastawienie na pomoc innym.
Doskonała znajomość j.polskiego.
Prawo jazdy kat. B
Własny samochód.
DODATKOWO PREMIOWANE ATUTY
Roczne lub dwuletnie doświadczenie w IT.
Doświadczenie z VMware/VPS/VPN/Hyper-V
Doświadczenie z MS Active Directory.
Doświadczenie z MS Exchange.
Zarządzanie sieciami LAN/WAN/WLAN.
WYNAGRODZENIE
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie dla osób w trakcie nauki lub umowy o pracę. Oferowane wynagrodzenie mieści się w kwocie netto pomiędzy 1.000 a 2.000 zł. Wynagrodzenie jest zależne od posiadanej wiedzy, dostępności oraz stażu kandydata.
LOKALIZACJA
Czernica
FORMA PRACY
Stacjonarna.
ETAPY REKRUTACJI
Prześlij swoje CV przez OLX.
Otrzymasz link do testu wiedzy online.
Po zakończeniu testu otrzymasz zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne.
Praca "od zaraz"
Dołącz do Nas!
Zespół We'Support
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?