Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Łódzkie
  6. Administracja, prace biurowe - Łódź
  7. Administracja, prace biurowe - Górna
Dodane 22 maja 2024

Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji

Lokalizacja

Łódź, Górna

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymagane

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy Expertem, Media Expertem! Rządzimy na rynku elektro w Polsce! Ale to nie koniec naszych planów, dlatego szukamy

Specjalisty ds. Rekrutacji i Administracji

Lokalizacja: Łódź, ul. Jędrzejowska 45A i Zakładowa 90/92

Sprawdź jedną z najlepszych ofert w Łodzi!

Zapewnimy Ci:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego

  • kartę MultiSport z dofinansowaniem

  • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach

  • zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach

  • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem

  • stołówkę pracowniczą i obiady z dofinansowaniem (dwie wersje: mięsna i wegetariańska)

  • bezpłatną kawę i herbatę z automatu

  • pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” 

  • Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka

Twoje zadania:

  • samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska magazynowe

  • wsparcie w rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla

  • publikacja ogłoszeń, przeprowadzanie selekcji aplikacji, wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych

  • współpraca z Agencji Pracy Tymczasowej w zakresie zatrudnienia

  • odpowiedzialność za administracyjny proces zatrudnienia – weryfikacja dokumentów osób nowo zatrudnionych oraz przekazanie kompletnych dokumentów do działu Kadr

  • administrowanie i raportowanie związane z umowami i aneksami pracowników wewnętrznych

  • wystawianie skierowań na badania lekarskie – osoby nowo zatrudnienie oraz badania okresowe i kontrolne

  • wsparcie w monitorowaniu i analizowaniu czasu pracy Pracowników Tymczasowych -weryfikacja kosztów związanych z zatrudnieniem tymczasowym

  • wparcie administracyjne związane z zatrudnianiem obcokrajowców

  • tworzenie prezentacji oraz raportów na potrzeby Kadry Zarządzającej

Od Ciebie oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja

  • samodzielności oraz zaangażowania w powierzone zadania

  • umiejętności pracy na kilku projektach jednocześnie

  • dobrej znajomość programów MS Office, szczególnie MS Excel

To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Łódź, Górna

Łódzkie

Łódzkie, Łódź, Górna
ID: 916875216

Darmowa aplikacja na Twój telefon