- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Podkarpackie
- E-commerce (handel internetowy) - Rzeszów
specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej
Wynagrodzenie
4 300 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Do naszego biura w Rzeszowie poszukujemy osoby na stanowisko:
obsługa serwisów aukcyjnych i sklepu internetowego
Oczekujemy:
minimum rocznego doświadczane na podobnym stanowisku,
znajomości programu Baselinker;
znajomość programu Subiekt GT;
zdolności komunikacyjnych;
dobrej organizacji pracy własnej, wielozadaniowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu.
Obowiązki:
obsługa serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, allegro;
tworzenie aukcji internetowych;
wprowadzanie nowych produktów do sklepu internetowego
współpraca z operatorami logistycznymi: InPost, DPD, UPS, Poczta Polska;
tworzenie etykiet wysyłkowych;
tworzenie dokumentów sprzedaży faktur, paragonów, wydań zewnętrznych;
telefoniczna i mailowa obsługa klientów
zarządzanie kanałami social media takimi jak: Facebook, Instagram itp
Oferujemy:
wynagrodzenie podstawowe plus premia od sprzedaży;
zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
przyjazną atmosferę oraz pracę w dynamicznym i otwartym zespole
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Lokalizacja
Rzeszów,
Podkarpackie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?