- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Piła
Lokalizacja
Piła
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO
Na tym stanowisku pomagamy naszym klientom złożyć zamówienie i dbamy o jego sprawną realizację. Wspieramy ich w sprawach technicznych i utrzymujemy z nimi dobre relacje. Odpowiadamy na ich pytania, szukamy rozwiązań, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta. Uczestniczymy w ciekawych targach branżowych w kraju i za granicą.
Miejsce Pracy: Piła
Będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za:
telefoniczną i mailową obsługę klientów zagranicznych (głównie niemieckich) i polskich,
nadzorowanie złożonych zamówień,
posprzedażową obsługę klientów na wysokim poziomie,
współpracę z innymi działami firmy,
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Szukamy osoby, która:
warunek konieczny: bardzo dobrze zna język niemiecki w mowie i piśmie, (mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego),
ma co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta internetowego, w szczególności klienta zagranicznego,
jest samodzielna i dobrze organizuje sobie pracę,
chce aktywnie uczestniczyć w rozwoju firmy i brać udział w międzynarodowych targach w Polsce i za granicą.
Możemy zaoferować:
system kafeteryjny MyBenefit
dopłatę do ubezpieczenia grupowego,
możliwość uzyskania premii uznaniowej,
zniżki na nasze produkty,
Program Poleceń Pracowniczych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Piła,
Wielkopolskie