- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Pomogliśmy milionom pasażerów. Dużo już osiągnęliśmy, ale wiele jeszcze przed Nami. I Ty możesz stać się częścią naszego zespołu!
Praca biurowa.
Twój zakres obowiązków:
Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej,
Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji,
Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych.
Dołączając do Nas otrzymasz:
Atrakcyjną, gwarantowaną stawkę godzinową,
Dodatki do podstawowego wynagrodzenia oraz realny do uzyskania system bonusowy,
Wdrożenie w nowe obowiązki - przekażemy Ci naszą wiedzę podczas profesjonalnego szkolenia, za które Ci zapłacimy
Elastyczny czas pracy (praca możliwa 7 dni w tygodniu),
Wsparcie merytoryczne na każdym etapie,
Płatny program poleceń
Od Ciebie oczekujemy:
Znajomości języka włoskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie,
Znajomości języka polskiego i podstawowej znajomości języka angielskiego,
Bardzo dobrej umiejętności pracy z komputerem,
Zaangażowania,
Otwartości i komunikatywności,
Dyspozycyjności minimum 140 godz. miesięcznie.
Wyślij CV i przekonaj się, że pracę da się lubić!
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?