- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dzierżoniów
Specjalista ds. obsługi klienta - Infolinia DZIERŻONIÓW
Wynagrodzenie
4 242 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Dzierżoniów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis Poszukiwany/a! Specjalista ds. obsługi klienta
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta - infolinia, odbieranie połączeń i przyjmowanie zgłoszeń.
Praca w biurze na terenie Dzierżoniowa.
Poniedziałek - piątek
I zmiana 8:00 - 16:00
II zmiana 9:00 - 17:00
Sobota - co druga pracująca 9:00 - 14:00
W przyszłości czas otwarcia naszej firmy może zostać wydłużony nawet do godziny 20:00 (wtedy najpóźniej II zmiana rozpocznie pracę 12:00 - 20:00), proszę mieć tą ewentualność na uwadze podczas rozpatrywania naszej oferty pracy. Czas zmiany wynosi 8 godzin.
Szukamy osób komunikatywnych, nie mających problemu w kontakcie z drugim człowiekiem, zaangażowanych, chętnych do nauki. Nauczymy Cię wszystkiego.
Oferujemy pracę w młodym zespole, nasza kadra to osoby od 19 do 30 r.ż. Z kwartału na kwartał rozwijamy się coraz szybciej co otwiera realną możliwość awansu.
Wynagrodzenie:
-umowa o pracę 4242 brutto + premia od zrealizowanych zleceń bez limitu 'górnego'
-umowa zlecenie 27,7 brutto/h + premia od zrealizowanych zleceń bez limitu 'górnego'
Nasza branża jest odporna na kryzys!
P.S Dress code u nas nie istnieje. Klientów obsługujemy zdalnie, w systemie głosowym, więc możesz przychodzić w dresie do pracy ;)
Zapraszamy do przesyłania CV. Zgłoszenia bez CV nie będą rozpatrywane. Proszę o dopisanie obowiązkowej klauzuli.
Lokalizacja
Dzierżoniów,
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?