Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. E-commerce (handel internetowy)
  4. E-commerce (handel internetowy) - Mazowieckie
  5. E-commerce (handel internetowy) - Warszawa
  6. E-commerce (handel internetowy) - Włochy
Dodane 17 maja 2024

Specjalista ds. obsługi klienta ecommerce sklep internetowy / Warszawa

Wynagrodzenie

4 500 - 5 800 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o dzieło, Inny, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Specjalista ds. Obsługi Klienta E-commerce w Sklepie Internetowym

Sklep internetowy z ugruntowaną pozycją na rynku poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta E-commerce.

O nas: Jesteśmy stabilną firmą, która stale się rozwija. Szukamy osoby, która swoim zaangażowaniem i osobowością uzupełni nasz zespół i pomoże w dalszym rozwoju. Jeśli szukasz miejsca, gdzie będziesz mogła/mógł się stale rozwijać i podnosić kompetencje - to miejsce właśnie dla Ciebie.

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klienta drogą mailową oraz telefoniczną.

  • Rozwiązywanie bieżących problemów klientów.

  • Obsługa procesu zwrotów towaru.

Co oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę i sprzyjające środowisko pracy.

  • Zatrudnienie na atrakcyjnych rynkowo warunkach.

  • Możliwość rozwoju w firmie, która stawia kompetencje pracowników na pierwszym miejscu.

  • Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

  • Pracę w doświadczonym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku.

  • Pełne wsparcie przełożonych na każdym etapie realizacji powierzonych zadań.

Wymagania:

  • Komunikatywność i empatia - traktujemy klientów bardzo poważnie, dlatego poszukujemy osoby, która zapewni im najwyższy standard obsługi.

  • Proaktywność - jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące usprawnienia procesów.

  • Odpowiedzialność - oczekujemy samodzielności na stanowisku pracy.

Mile widziane (ale nie wymagane - wszystkiego nauczymy):

  • Znajomość obsługi platform takich jak Baselinker, Allegro, Shoper, SubiektGT, Canva.

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.

  • Doświadczenie w pracy w sklepie internetowym.

  • Status studenta.

Jeśli jesteś gotowy/gotowa dołączyć do naszego zespołu i rozwijać się razem z nami, czekamy na Twoje zgłoszenie!

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Włochy
ID: 917392195

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon