- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Lubelskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Lublin
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twoje zadania
Obsługa połączeń (głównie przychodzących), maili oraz czatów
Obsługa Klientów polskojęzycznych oraz opcjonalnie angielskojęzycznych (jeśli posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2)
Wprowadzanie danych do systemu
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
Rozpoznawanie potrzeb klientów
Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz opcjonalnie języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
Oferujemy
Dogodny dla Ciebie elastyczny grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?