- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Małopolskie
- Administracja, prace biurowe - Nowy Sącz
Specjalista ds. Allegro (wystawianie aukcji, obsługa klienta)
Wynagrodzenie
4 500 - 5 400 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Nowy Sącz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Allegro
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Allegro.
Tworzenie i udoskonalanie ofert sprzedażowych.
Dbanie o spójność i konkurencyjność oferty.
Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedaży.
Profesjonalna obsługa Klienta - mailowa i telefoniczna.
Rozpatrywanie pytań, uwag i reklamacji dotyczących naszych produktów.
Bieżąca obsługa zamówień.
Współpraca z firmami kurierskimi.
Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Wymagania:
Znajomość platformy sprzedażowej Allegro (od strony sprzedającego).
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w szczególności EXCEL.
Znajomość programów do obróbki zdjęć i grafiki.
Doświadczenie w obsłudze klienta internetowego.
Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, komunikatywność i wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania dobrych relacji z Klientem.
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Zaangażowanie i pozytywne nastawienie.
Samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy.
Oferujemy:
Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Benefity sportowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Nowy Sącz,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?