- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Zachodniopomorskie
- Administracja, prace biurowe - Szczecin
- Administracja, prace biurowe - Centrum
Specjalista ds. administracyjnych/marketingowych
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
W związku z rozwojem naszej placówki Centrum Medycznego Olimedica w Szczecinie poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych/marketingowych
Miejsce pracy: Szczecin
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania placówki - prowadzenie rejestru dokumentacji zdrowotnej pacjentów w formie elektronicznej i papierowej; - organizacja obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja, - sporządzanie sprawozdań, analiz, zestawień, raportów - kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem placówki, - współpraca z firmami zewnętrznymi, - prace administracyjna - biurowe, - aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami - promowanie i sprzedaż usług medycznych, - pogłębianie wiedzy na temat oferowanych usług, - kreowanie i dbanie o dobry wizerunek poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: - bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (word, excel) i obsługi urządzeń biurowych, - znajomości języka angielskiego, - doświadczenia w pracy biurowej, - wysokiej kultury osobistej, - umiejętności planowania i organizacji pracy, - komunikatywności, otwartości i pogodnego usposobienia, - umiejętności i łatwość budowania pozytywnych relacji interpersonalnych, - samodzielności, odpowiedzialności, umiejętności rozwiązywania problemów i reagowania w trudnych sytuacjach, - nastawienia na efekt, wysoką skuteczność, - doświadczenie i znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
Na tym stanowisku oferujemy: - elastyczne godziny pracy, możliwość pracy w niepełnym wymiarze/praca dodatkowa - możliwość aktywnego udziału w rozwoju placówki medycznej, - przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole, - wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, - pakiet socjalny, ·- pakiet szkoleń.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie i przesyłanie swojego CV w tytule wiadomości proszę wpisać: Pracownik ds. administracyjnych.
Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu procesu rekrutacji obecnej i przyszłych prowadzonego przez Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Informujemy, że Administratorem danych jest Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Z uwagi na specyfikę procesu rekrutacji uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami.
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?