Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing i PR
  4. Marketing
  5. Marketing - Lubelskie
  6. Marketing - Lublin
Dodane 10 maja 2024

specjalista ds. administracji i marketingu (staż)

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Praktyka / staż, Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowaMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Szkoła na Kołach to firma specjalizująca się w organizacji szkoleń językowych, biznesowych i korepetycji z przedmiotów szkolnych. Usługi realizujemy w formie stacjonarnej, mobilnej oraz on-line.

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby do odbycia stażu na stanowisku specjalista ds. administracji i marketingu z możliwością późniejszego zatrudnienia na umowę o pracę.

 

Zakres obowiązków:

·         Obsługa urządzeń biurowych.

·         Działania marketingowo-promocyjne.

·         Opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych służących zwiększeniu efektywności sprzedaży.

·         Prowadzenie kont społecznościowych firmy.

·         Pomoc w organizacji pracy biura.

·         Pomoc w realizowaniu bieżących zadań zleconych.

Wymagania:

·         WARUNEK KONIECZNY: Osoba posiadająca status osoby bezrobotnej lub możliwość zarejestrowania w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie (przyjmujemy również studentów I lub II roku studiów ZAOCZNYCH magisterskich kierunków: zarządzanie, administracja, marketing, PR, reklama/psychologia reklamy, social media itp.).

·         Bardzo dobra organizacja pracy.

·         Wiedza z zakresu digital marketingu i social mediów (Facebook, Instagram).

·         Dobra znajomość obsługi komputera (w tym programów graficznych).

·         Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

·         Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

·         Umowa na organizację stażu.

·         Możliwość dalszej współpracy po odbytym stażu.

·         Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.

·         Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

·         Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego pod okiem wykwalifikowanej kadry.

 

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dołączenie do swoich aplikacji wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z „Obowiązkiem informacyjnym” znajdującym się poniżej.

 

Obowiązek informacyjny

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska z siedzibą w Lublinie (20-492) przy ul. Słomkowskiego 11/10, NIP: 946-240-55-81, REGON: 061451181.

Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych;

Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa;

Dane osobowe będą przechowywane do roku po zakończeniu procesu rekrutacyjnego;

Ma Pan/Pani prawo do:

1.     dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

2.     wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

3.     przenoszenia danych,

4.     cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,

5.     wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak niewyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji;

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane.

 

Zgoda

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Aplikuj

Lokalizacja

Lublin,

Lubelskie

Lubelskie, Lublin
ID: 888055634

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon