Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 27 maja 2024

Specjalista ds. administracji

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

PKO Leasing SA, największa firma leasingowa w Polsce, poszukuje do Departamentu Administracji i Zakupów:

Specjalistę ds. administracji

Miejsce pracy: Warszawa, Świętokrzyska 36 (Rondo ONZ)​

Typ umowy: Umowa o pracę

Na co dzień w naszym zespole:

  • prowadzisz bieżącą współpracę z dostawcami usług kurierskich, pocztowych oraz wydruków masowych (zewnętrznych) w zakresie świadczonych usług: wyjaśniasz reklamacje, kontaktujesz się z dedykowanym opiekunem

  • dokonujesz terminowych rozliczeń kosztów usług kurierskich, pocztowych oraz wydruków masowych zgodnie z obowiązującymi w Spółce zasadami, prowadzisz rejestr kosztów, raportów przesyłek, analizy kosztów, przygotowujesz zestawienia i porównania na potrzeby Przełożonego

  • prowadzisz rejestr wydanych pełnomocnictw oraz przekierowań dla wskazanych pracowników w zakresie korespondencji pocztowej, dokonujesz ich aktualizacji oraz weryfikacji, przygotowujesz i składasz odpowiednie dokumenty

  • monitorujesz stany materiałów eksploatacyjnych w zakresie obiegu korespondencji, sporządzasz zamówienia i zlecenia dla dostawców tych materiałów

  • uczestniczysz w postępowaniach zakupowych w zakresie świadczenia usług pocztowych i kurierskich oraz realizacji wydruków masowych

  • jesteś odpowiedzialny za uregulowanie kwestii formalnych dla aktywnych kontraktów – sporządzanie umów, aneksów, porozumień po zakończonych postępowaniach/renegocjacjach

 Nasze wymagania :

  • posiadasz doświadczenie w dziale administracji w zakresie organizacji obsługi korespondencji w Spółce

  • Twoje dotychczasowe doświadczenie jest związane z obiegiem korespondencji i współpracą z dostawcami tych usług jak również z outosurcingiem usług wydruków

  • rozumiesz potrzebę zapewnienia płynności i jakości obiegu dokumentów firmowych

  • znasz dobrze pakiet MS Office

  • potrafisz organizować czas pracy i zarządzać jednocześnie wieloma zadaniami, jesteś skrupulatna/y

  • jesteś w stanie pracować w trybie stacjonarnym

  • masz miłe usposobienie, jesteś komunikatywna/y, lubisz pracę z ludźmi

  • jesteś samodzielna/y oraz wykazujesz inicjatywę w rozwiązywaniu problemów

  • jesteś dyspozycyjna/y

 Dołączając do naszej organizacji zyskasz:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w jednej z najlepszych firm leasingowych należącej do Grupy Kapitałowej Największego Banku w Polsce

  • możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności

  • wynagrodzenie wraz z systemem premiowym uzależnionym od realizacji celów okresowych

  • możliwość korzystania z pakietu socjalnego: opieka medyczna, platforma myBenefit, pakiet multisport, Pracowniczy Program Emerytalny

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 918073487

Darmowa aplikacja na Twój telefon