Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Praga-Południe
Dodane 24 maja 2024

Senior Office Specialist - OLX

Lokalizacja

Warszawa, Praga-Południe

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Obecnie do wsparcia Działu Administracji szukamy osoby na stanowisko Senior Office Specialist w OLX! Brzmi ciekawie? Czytaj dalej!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

  • Obsługa recepcji;

  • Zapewnienie płynnego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów (m. in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich);

  • Sporządzanie, przesyłanie i archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie raportów lub zestawień, koordynowanie ważnych wydarzeń i terminów;

  • Zapewnienie ciągłości dostaw oraz zarządzanie dostawami artykułów biurowych i spożywczych;

  • Współpraca z dostawcami sprzętu, wyposażenia  i obsługi biura ( serwis sprzątający, serwis kwiatowy);

  • Zapewnienie wsparcia dla pracowników w biurze oraz pracujących zdalnie;

  • Współpraca z zarządcą budynku i serwisem technicznym, zgłaszanie usterek;

  • Wsparcie wydarzeń i spotkań biurowych;

  • Przygotowywanie zestawień do rozliczeń faktur z zakresu administracji;

  • Bieżące sprawy administracyjne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie firmy;

  •  Współpraca z pracownikami z różnych działów oraz dbałość o terminowość projektów;

  • Wsparcie managera w zakresie umów najmu-przedłużenia, remontów, weryfikacji rynku biurowego.

Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 1-3 lata;

  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie MS Office i G Suite;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( B2-C1);

  • Dyspozycyjność, praca w biurze (godziny pracy: 9:00-17:00);

  • Samodzielność, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy;

  • Umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, a także doskonała organizacja pracy i zdolność do analitycznego myślenia;

  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji;

  • Dbałość o szczegóły oraz umiejętność koordynacji wielu zadań jednocześnie;

  • Mile widziane prawo prawo jazdy kategorii B.

Co my możemy zaoferować Tobie:

  • Pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Praskim Koneser w Warszawie;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i umowa o pracę z bogatym pakietem benefitów (MyBenefit z możliwością wyboru, a w tym: pakiet medyczny, karta sportowa, vouchery do sklepów, bilety do kina lub teatru, wyjazdy krajowe i zagraniczne, itd.);

  • Lekcje języka angielskiego;

  • Szkolenia oraz dostęp do platformy e-learningowej My Academy;

  • Swobodne i nieformalne środowisko pracy oraz możliwość rozwoju w ramach struktur firmy;

  • Pracę w szybko rozwijającej się firmie, która ma wpływ na codzienne życie milionów użytkowników, umożliwiając transakcje typu win-win.

Jeżeli czujesz, że ta rola jest stworzona dla Ciebie i brzmi interesująco, aplikuj!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Praga-Południe

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Praga-Południe
ID: 917191820

Darmowa aplikacja na Twój telefon