Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Finanse / księgowość
  4. Księgowość
  5. Księgowość - Świętokrzyskie
  6. Księgowość - Kielce
Dodane Dzisiaj o 12:55

Samodzielna księgowa/Samodzielny księgowy

Lokalizacja

Kielce

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

HB Office Inwestycje to firma obsługująca spółki grupy, w obszarach: księgowości, kadr, HR. Naszą grupę tworzą podmioty takie jak MB Recycling sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k., Maya Victory sp. z o.o., Fundacja Odzyskaj środowisko, Sklepy pod marką Zebrano Rano, Przedsiębiorstwo Handlowe Gecon sp. z o.o.  Zapewniamy obsługę księgowo-rachunkową na najwyższym poziomie, kształtujemy politykę personalną obsługiwanych spółek, wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla naszych partnerów. Jesteśmy wyjątkowym biurem rachunkowym, częścią grupy identyfikującej się pod marką Elektryczne Śmieci!

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Miejsce pracy:

Podzamcze Piekoszowskie, ul Źródlana 116, 26-065 Piekoszów

Podstawowe obowiązki na tym stanowisku to:

  • Obsługa księgowa spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,

  • przygotowywanie deklaracji VAT,

  • wystawianie fv i kontrola rozliczeń,

  • dekretowanie i księgowanie fv zgodnie z zakładowym planem kont,

  • przygotowywanie potwierdzeń sald dla klientów,

  • kontrole rozrachunków z kontrahentami, wyjaśnianie niezgodności,

  • przygotowanie raportów sprawdzających stan kont bilansowych i innych analiz na potrzeby firmy.

  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów

  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,

  • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej

  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,

  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),

  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości,

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, podatki) lub kurs księgowy,

  • znajomość zasad rachunkowości, zagadnień księgowych,

  • znajomość przepisów podatkowych,

  • znajomość programu MS Excel,

  • znajomość programów księgowych, (mile widziana znajomość Enova)

  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i sumienność,

  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat,

  • szkolenia tematyczne doskonalące wiedzę,

  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z poszerzaniem kompetencji i odpowiedzialności.

 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kielce,

Świętokrzyskie

Świętokrzyskie, Kielce
ID: 917363844

Darmowa aplikacja na Twój telefon