Lokalizacja
Sulechów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny, Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych,
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,
analiza kont kosztowych,
uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT naliczonego z rejestrami VAT,
prace pomocnicze zlecone przez Głównego Księgowego,
dbanie o przestrzeganie procedur i wysokich standardów zgodnie z polityką firmy,
funkcjonowanie w kilkuosobowym dziale księgowym i wsparcie zespołu księgowego,
Nasze wymagania:
minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse lub pokrewne),
praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
mile widziana praktyczna znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia,
znajomość obsługi komputera (MS Office),
samodzielność, staranność, dokładność i odpowiedzialność,
komunikatywność,
kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
nastawienie na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń,
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
udział w tworzeniu nowych projektów oraz realizacja własnych pomysłów
pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (work – life balance)
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z polskim kapitałem
niezbędne narzędzia pracy
Lokalizacja
Sulechów,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?