Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Dodane 21 maja 2024

Sales Specialist w Ovoko

Wynagrodzenie

5 000 - 8 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Ovoko,

to jeden z najszybciej rozwijających się startupów e-commerce w Europie. Reprezentujemy ponad 2000 właścicieli stacji demontażu pojazdów, oraz sprzedawców części samochodowych oferując im efektywny i wygodny sposób obsługi oraz dostęp do międzynarodowego rynku. W ramach naszej misji uczynienia Internetu lepszym miejscem dla motoryzacyjnego rynku części zamiennych, aktywnie poszukujemy nowych sposobów na podniesienie poziomu komfortu korzystania z Internetu zarówno dla naszych partnerów, jak i klientów. Takie podejście powoduje rosnące zapotrzebowanie na utalentowanych i ambitnych specjalistów, którzy pomogą nam pewnie stawić czoła każdemu nowemu wyzwaniu.

Sales Specialist w Ovoko:

Rola Sales Specialist  polega na zdalnym pozyskiwaniu Partnerów Ovoko na terenie całej Polski. Do głównych zadań należy nawiązanie kontaktu telefonicznego ze sprzedawcami używanych części samochodowych, ich kwalifikacja, prezentacja naszych rozwiązań online, finalizacja i przeszkolenie z obsługi platformy Ovoko. Kluczowe będzie zbudowanie zaangażowania u Sprzedawców oraz przekształcenie ich w naszych dobrze funkcjonujących i wyedukowanych Partnerów. Sales Specialist uzupełni strukturę doświadczonych Supply Managerów pracujących w terenie i będzie z nimi współpracował jako ważny członek całego zespołu.

Na tym stanowisku będziesz:

  • Zdalnie pozyskiwał nowych partnerów dla Ovoko,

  • Oceniał potencjał partnerów, oraz ich grupował,

  • Przygotowywał bazy klientów,

  • Aktywnie poszukiwał nowych kontaktów biznesowych,

  • Ściśle współpracował z Supply Managerami pracującymi w terenie,

  • Dbał o jakość obsługi wraz z działem Area Managerów.

Co jest dla nas ważne:

  • Doświadczenie sprzedażowe w kontakcie z klientem, call center,

  • Otwartość i umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia,

  • Wytrwałość w osiąganiu założonych celów i pozytywne nastawienie,

  • Mile widziane doświadczenie w start-upach,

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku motoryzacyjnego,

  • Praca w większości z biura (08:00 - 16:00 / 09:00 - 17:00),  zależy nam na Twoim wkładzie w nasz zespół,

  • Płynna znajomość języka polskiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Co dla Ciebie:

  • Budżet na podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy,

  • Niezbędne narzędzia pracy,

  • Płaską strukturę organizacyjną, Twój głos będzie słyszalny,

  • Dobrze skomunikowane i wygodne biuro w Warszawie Mokotów (metro w pobliżu),

  • Bliską współpracę z doświadczonymi i utalentowanymi kolegami,

  • Wynagrodzenie: 5 000 - 8 000 zł (netto, bez VAT)  B2B, bądź Umowa Zlecenie,

  • Atrakcyjny, jasny i osiągalny system bonusowy oparty na osiąganych wynikach,

  • 20 dni płatnego urlopu,

  • Karta MultiSport.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 916730072

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon