- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Sekretariat, recepcja
- Sekretariat, recepcja - Mazowieckie
- Sekretariat, recepcja - Warszawa
- Sekretariat, recepcja - Śródmieście
Wynagrodzenie
4 400 - 4 700 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Business Link to operator biur serwisowanych, zajmujący się projektowaniem, tworzeniem i obsługą przestrzeni do pracy. Na sieć Business Link składa się 6 lokalizacji znajdujących się w centrach najszybciej rozwijających się miast w Polsce: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu.
Na unikalnie zaprojektowanej powierzchni biurowej, Business Link zapewnia stanowiska dla zespołów liczących od kilku do kilkuset osób. Nasz zespół Customer Care pracujący na recepcji codziennie dba o klientów, ich gości i przestrzeń, pozwalając im w pełni skoncentrować się na swojej działalności biznesowej.
Business Link, jako business unit skandynawskiego pracodawcy Skanska, przykłada dużą wagę do etyki i wartości. Te zasady są opisane w Kodeksie postępowania Skanska i Kodeksie dostawcy Skanska i określają, nasze standardy pracy. Business Link działa w sposób, który jest zgodny z ideą zrównoważonego rozwoju. To oznacza, że dbamy o równowagę między biznesem a ekologią, społeczeństwem i naszą społeczną odpowiedzialnością.
Do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Opiekun Klienta i Powierzchni Biurowej (Recepcjonista/ka)
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
dbaniem o zadowolenie użytkowników naszych powierzchni,
kompleksową obsługą recepcji,
opieką nad klientami i ich gośćmi,
dbaniem o wysoką jakość świadczonych usług zgodnie ze standardem Business Link,
budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i relacji z Klientami,
obsługiwaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
zarządzaniem wewnętrznym portalem do obsługi sal spotkań,
nadzorowaniem stanu technicznego biura,
codzienną współpracą w podwykonawcami i dostawcami,
dbaniem o estetykę pracy biurowej i nadzorowaniem pracy serwisu sprzątającego.
ZAAPLIKUJ DO NAS, JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ:
z doświadczeniem w bezpośredniej obsłudze Klienta (min. 6 miesięcy); kontakt z naszymi klientami odbywa się najczęściej „face to face”
znającą język angielski na poziomie min. B1, co umożliwi codzienny kontakt z zagranicznymi klientami
z wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi, ponieważ stawiamy na otwartą komunikację zarówno w zespole jak i poza nim
dokładną, a jednocześnie szybką w działaniu, ponieważ są sytuacje, w których kilkoro klientów jednocześnie podchodzi na recepcje
aktywną w działaniu, ponieważ oczekujemy samodzielności w wykonywaniu zadań, ale jednocześnie potrafiącą pracować w zespole
znającą programy z rodziny Microsoft Office (Excel, Word, Teams), ponieważ używamy ich do codziennych zadań i komunikacji
doświadczenie w branży HoReCa będzie dodatkowym atutem.
CO TOBIE OFERUJEMY:
ciekawą pracę pełną wyzwań w innowacyjnej branży,
pracę w stabilnej firmie należącej do grupy SKANSKA,
umowę o pracę na pełen etat oraz możliwość uzyskiwania premii co kwartał,
narzędzia do pracy: służbowy laptop, telefon i iPad,
pracę pełną wyzwań w przyszłościowej branży Flex Office,
prywatną opiekę medyczną Medicover,
kartę MultiSport,
grupowe ubezpieczenie na życie,
finansowanie nauki języka Angielskiego,
bezpłatny dostęp do kawy Costa Coffee i wysokiej jakości herbaty,
codzienny kontakt z liderami biznesu korzystającymi z przestrzeni Business Link,
pracę w biurowcu klasy premium w dogodnej lokalizacji w ścisłym centrum Warszawy
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie