- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Białołęka
Dodane 14 maja 2024
Pracownik obsługi Punktu Informacji w Galerii Północnej
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Wymiar pracy
Praca dodatkowa
Typ umowy
Umowa zlecenie
Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymagane
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska:
Obsługa Punktu Informacji, a w szczególności:
- udzielanie klientom centrum informacji,
- rozdawanie broszur informacyjnych, ulotek i innych materiałów informacyjno-reklamowych,
- obsługa wybranych akcji marketingowych,
- tworzenie raportów i dokumentacji, dotyczących funkcjonowania Punktu Informacji,
- odbieranie telefonów i przekazywanie informacji,
- obsługa usług dla klientów dostępnych w Punkcie Informacji: wypożyczanie wózków dziecięcych/inwalidzkich, rowerów cargo, obsługa kasy fiskalnej (wypożyczanie autek dla dzieci), zastępstwo na recepcji Dyrekcji Centrum,
- obsługa Biura Rzeczy Znalezionych, sprzedaż kart podarunkowych.
Wymagania:
- status ucznia/studenta,
- nastawienie na rozwiązywanie problemów, cierpliwość,
- znajomość zasad obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- miła aparycja,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- dyspozycyjność: praca w godzinach pracy galerii handlowych w wybrane dni od poniedziałki do niedzieli w zależności od grafiku zmiana poranna lub popołudniowa lub weekendy - grafik ustalany wspólnie z innymi pracownikami.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV ze zdjęciem wraz z informacją o dyspozycyjności.
UWAGA: Odpowiedzi bez informacji o dyspozycyjności nie będą rozpatrywane.
Uprzejmie informujemy, że będziemy mogli odpowiedzieć tylko na wybrane oferty.
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Mazowieckie
ID: 680350923
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?