- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Małopolskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Zator
Pracownik obsługi infolinii Park Rozrywki Energylandia
Lokalizacja
Zator
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Stanowisko: Pracownik obsługi infolinii
Zadania:
· Koordynacja wydzielonych zadań
· Obsługa maila oraz odbieranie połączeń telefonicznych
· Realizacja wyznaczonych zadań
Wymagania:
· Gotowość do pracy w różnych godzinach oraz w weekendy
· Rzetelność i uczciwość
· Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
· Sprawna obsługa komputera
· Znajomość pakietu Microsoft Office
Oferujemy:
· Umowę zlecenie lub umowę o pracę
· Stabilne zatrudnienie także poza sezonem
· Pracę w nowoczesnej firmie
· Możliwość dalszego rozwoju
Firma zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli:
Na podstawie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.; dalej „RODO”) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora – Energylandia Goczał Family sp. k. z siedzibą w Zatorze (dalej: „Energylandia”) moich danych osobowych – co do których wymagana jest zgoda, w tym wyraźna, zgodnie z przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. lub art. 9 ust. 2 lit. a. RODO, które dobrowolnie podałem/podałam – zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym (w tym CV) w celu przeprowadzenia przez Energylandię procedury rekrutacyjnej.
Lokalizacja
Zator,
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?