- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Wielkopolskie
- E-commerce (handel internetowy) - Gostyń
Pracownik do obsługi e-commerce sprzedaży internetowej SUPER PRACA
Wynagrodzenie
3 500 - 5 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gostyń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
CzekoLove.pl w związku z rozwojem firmy poszukujemy ODPOWIEDZIALNEJ osoby na stanowisko obsługi zamówień internetowych – zależy nam tylko i wyłącznie na długiej współpracy, dlatego oferujemy BARDZO DOBRE warunki:
umowa o pracę + dodatkowe premie (3500-5000 netto),
praca od poniedziałku do piątku
maksymalnie 40 godzin tygodniowo (weekend rozpoczynamy w piątek o 14:00),
pakiet szkoleń,
pracę w miłej atmosferze (bez nacisku na sprzedaż).
Ale, również OCZEKUJEMY:
rzetelnego pakowania przesyłek „lekkich” – 90% przesyłek to waga do 3kg
profesjonalnej obsługi posprzedażowej: odbieranie telefonów od klientów, szybkiej realizacji zamówień, rozwiązywania powstałych problemów,
znajomości obsługi programu: SubiektGT, Word, Excel,
umiejętności obsługi drukarki fiskalnej oraz wystawiana FV,
porządku w dokumentacji,
atutem będzie znajomość platformy allegro oraz umiejętności obróbki zdjęć i tworzenia nowych ofert handlowych.
DODATKOWO:
książeczka sanepidu (mile widziana)
składanie zamówień brakującego towaru oraz materiałów użytkowych (po szkoleniu i wdrożeniu),
obsługa social media oraz sklepu internetowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji zgodną z obowiązującym RODO.
Lokalizacja
Gostyń,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?