- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Zachodniopomorskie
- Administracja, prace biurowe - Szczecin
- Administracja, prace biurowe - Centrum
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy osoby chętniej do pracy w naszym dziale back office w Szczecinie.
Jesteśmy firmą, która wciąż się rozwija i poszukujemy pracownika do "zadań specjalnych".
Czego oczekujemy?
chęci do pracy oraz zdolności logicznego myślenia
bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
ukierunkowania na realizację zadań
motywacji do pracy
mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z kadrami, HR, rachunkowością
Twój zakres obowiązków:
wsparcie w bieżącej pracy biura
sporządzanie raportów i sprawozdań
wsparcie w procesach zamówień i logistyki
i wiele innych zadań związanych z aktualnymi potrzebami firmy
W zamian oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycie nowych umiejętności
szkolenie przygotowujące do swobodnej realizacji zadań
dobre i przyjazne warunki pracy
możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej, grupowego ubezpieczenia na życie czy karty Multisport
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, złóż CV przez portal OLX.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informacje uzyskane w procesie rekrutacji objęte są klauzulą poufności. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883) prosimy o zamieszczanie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?