- Strona główna
- Praca
- Zdrowie
- Pozostałe w Zdrowie
- Pozostałe w Zdrowie - Śląskie
- Pozostałe w Zdrowie - Katowice
- Pozostałe w Zdrowie - Dąb
Pracownik Call Center w placówce medycznej
Lokalizacja
Katowice, Dąb
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska:
Call Center w branży medycznej to doskonały asystent pracownika Rejestracji.
Umożliwia min. szybkie realizowanie połączeń i umawianie wizyt.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprawną obsługę pacjentów, w tym:
Telefoniczny kontakt z pacjentem,
Rejestracja telefoniczna w systemie teleinformatycznym,
Umawianie terminów wizyt,
Obsługa systemu informatycznego- wprowadzanie danych,
Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji wewnątrz działu.
Wymagania:
Wykształcenie co najmniej średnie,
Szybkie przyswajanie nowej wiedzy,
Biegła obsługa komputera,
Dyspozycyjność i cierpliwość,
Umiejętność pracy w zespole oraz sytuacjach stresowych,
Wysoka kultura osobista,
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w ambitnym zespole- w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
Możliwość samorealizacji, doskonalenia umiejętności i poszerzania kompetencji,
Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zawarcie w aplikacji zgłoszeniowej poniższej klauzuli RODO niezbędnej w celu przetworzenia danych osobowych w niej zawartych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz.1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (RODO).”
Lokalizacja
Katowice, Dąb
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?