- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Lubelskie
- Administracja, prace biurowe - Lublin
Poradnictwo prawne/ Prawnik
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Fundacja, której celem jest aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych z rynku pracy, w tym osób z niepełnosprawnościami poszukuje osoby na stanowisko prawnika.
Miejsce pracy: Lublin/Zamość
Oferujemy:
· atrakcyjny system wynagrodzeń,
· praca w stabilnej organizacji, która działa nieprzerwanie od ponad 9 lat,
· możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
· możliwość awansu zawodowego,
· elastyczny wymiar czasu pracy, dostosowany do potrzeb realizowanego wsparcia,
· dowolność w realizacji zleconych godzin (ilościowo jak i czasowo),
· zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
Obowiązki:
· wyposażenie osób z niepełnosprawnościami w podstawowe informacje z zakresu prawa pracy,
· udzielanie szczegółowych porad dotyczących ubiegania się o konkretne uprawnienie lub świadczenie, zasad i warunków jego przyznawania oraz procedury ubiegania się o nie,
· zwiększanie wiedzy Beneficjentów Ostatecznych na temat obowiązków oraz uprawnień pracowniczych przysługujących osobom z niepełnosprawnościami oraz ochrony tych praw,
· wspieranie osób z niepełnosprawnościami w kontaktach z instytucjami,
· rozwiązywanie problemów Beneficjentów Ostatecznych z zakresu prawa, takich jak zaległości komornicze, sprawy pracownicze, sprawy mieszkaniowe, zasiłki, ubezpieczenie itp.,
· udzielanie porad na temat otworzenia własnej działalności gospodarczej, uzyskania pomocy finansowych przysługujących osobom z niepełnosprawnościami.
Wymagania niezbędne:
· ukończone studia wyższe z zakresu prawa,
· doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia poradnictwa prawnego,
· praktyczna umiejętność udzielania porad prawnych,
· znajomość Kodeksu Pracy oraz prawa administracyjnego,
· posiadanie wiedzy na temat ubezpieczeń społecznych i instytucji zabezpieczenia społecznego,
· znajomość przepisów prawa związanych w uprawnieniami, ulgami oraz świadczeniami na rzecz osób niepełnosprawnych,
· posiadanie wiedzy na temat zasad systemu obsługi dofinansowań i refundacji,
· bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, komputera, pakietu MS Office,
· umiejętności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
· mile widziane doświadczenie zawodowe w świadczeniu wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami,
· posiadanie kompetencji społecznych, cech osobowości i zainteresowań warunkujących powodzenie w realizacji poradnictwa,
· sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
Prosimy o przesyłanie w wiadomości CV zawierające klauzulę poufności.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Lublin,
Lubelskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?