- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Śląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Katowice
- Call center, konsultant telefoniczny - Śródmieście
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmyKadra kierownicza
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Obecnie do biura w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko:
Operations Manager
Miejsce pracy: Katowice
Operations Manager
Główne zadania:
realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii,
analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów,
bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i obowiązków,
prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej w ramach zarządzanych teamów,
koordynowanie i akceptacja działań motywacyjnych oraz inicjatyw oddolnych w oddziale,
budowanie i utrzymywanie silnych relacji z Kontrahentami,
raportowanie do Dyrektora Oddziału,
realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Nasze oczekiwania:
min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta call center,
min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
wykształcenie wyższe,
silna orientacja na cel i zadania,
umiejętność budowania silnych relacji z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
charyzma i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu,
zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
profesjonalne wdrożenie do pracy,
długoterminową współpracę w największym call center w Polsce,
możliwość rozwoju zawodowego,
możliwość awansu w strukturze organizacji,
dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Katowice, Śródmieście
Śląskie
Dokładna lokalizacja
ID: 913975116