- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Nadarzyn
Lokalizacja
Nadarzyn
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis stanowiska:
Jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za kontakt, wsparcie oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów natury logistycznej naszych Klientów. Chcemy, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych usług i mamy nadzieję, że Ty nam w tym pomożesz!
Wymagania:
Wysokie umiejętności komunikacyjne - potrafisz dopasować sposób komunikacji do potrzeb odbiorcy,
Bardzo dobra, systematyczna organizacja pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem i priorytetami,
Umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami w firmie,
Biegłość w posługiwaniu się komputerem (w tym dobrej znajomości MS Excel).
Obowiązki:
Skuteczne i terminowe zarządzanie zgłoszonymi przez klienta problemami,
Codzienne wsparcie klientów, zarówno mailowo, jak i telefoniczne w zakresie zamówień, faktur i reklamacji,
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,
Tworzenie raportów i zestawień dziennych operacji dla Klientów.
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze Klienta,
Doświadczenie w pracy na magazynie.
Co chcemy Ci zaoferować?
Możliwość pracy hybrydowej - 1 dzień w tygodniu,
Twoje zdrowie jest dla nas ważne - u nas możesz liczyć na prywatną opiekę medyczną Enel-Med oraz kartę Multisport,
Elastyczna forma zatrudnienia (UoP, Zlecenie),
Zajęcia z języka angielskiego w szkole językowej Berlitz,
Ludzi tworzących dobrą i serdeczną atmosferę. U nas chce się przychodzić do pracy!
Po co czekać? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Nadarzyn,
Mazowieckie