- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kujawsko-pomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Toruń
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowa, Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie odpowiedzialna za:
- obsługę przychodzących połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej od klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
- aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta biznesowego,
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez udzielanie informacji i pomoc klientom, rejestrowanie przebiegu spraw i podjętych działań/decyzji (reklamacje, skargi, wnioski i interwencje),
- współpracę z innymi komórkami w organizacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów klienta.
- orientacji na klienta,
- zaangażowania i postawy nastawionej na rozwiązywanie problemów,
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
- sumienności i dokładności,
- umiejętności współpracy,
- gotowości do pracy w systemie zmianowym,
- chęci stałego rozwoju oraz podnoszenia własnych kwalifikacji.
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- elastyczny czas pracy (pon.-pt. w godz. 8:00-19:00 oraz w sob. 8:00-14:00),
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
- kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop i telefon),
- możliwości rozwoju i awansu w ramach struktury NEUCA,
- zgrany i wspierający zespół,
- środowisko pracy doceniane przez pracowników.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Toruń,
Kujawsko-pomorskie
ID: 918972088