- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Mokotów
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie.
Twoje zadania:
Obsługa obiegu dokumentacji Klientów;
Sporządzanie pism, metryczek i rejestracja obiegu dokumentów dotyczących danego Klienta;
Weryfikacja kompletności załączonych dokumentów wysyłanych do Klienta oraz otrzymywanych od Klienta;
Monitorowanie terminowości odsyłania przez Klientów podpisanych umów oraz monitowanie w przypadku opóźnienia;
Skanowanie i archiwizacja dokumentów;
Współpraca z Departamentem Sprzedaży oraz wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
Student zaoczny lub osoba kończąca studia;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
Umiejętność współpracy w zespole;
Osoba energiczna, spostrzegawcza i wnikliwa;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
Gotowość do podjęcia pracy w trybie stacjonarnym.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie i perspektywy rozwoju;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pracę w trybie stacjonarnym;
Pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, dofinansowanie szkoleń i kursów;
Stałe wsparcie zespołu.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie