- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Mazowieckie
- Pozostałe oferty pracy - Warszawa
- Pozostałe oferty pracy - Śródmieście
Koordynator ds. Inwentaryzacji
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Niekwestionowany lider inwentaryzacji zewnętrznych, poszukuje pracownika na stanowisko Koordynator ds. inwentaryzacji
Nie wymagamy doświadczenia! Jeśli jesteś osobą, która odnajdzie się w zarządzaniu grupą osób, asertywną, lubiącą wyzwania, rzetelną i gotową do nauki, to stanowisko może pasować do Ciebie!
Zakres obowiązków:
- zarządzanie pracą zespołów audytowych podczas inwentaryzacji,
- kontrolowanie jakości pracy audytorów,
- szkolenie nowych pracowników,
- dbanie o wyniki firmy,
- raportowanie efektów pracy.
Oczekujemy od Ciebie:
- gotowości do pracy w porach nocnych,
- prawa jazdy kat. B
- zdolności do podejmowania szybkich decyzji i pracy pod presją czasu,
- wykształcenia min. średniego,
- znajomość branży będzie dodatkowym atutem.
Zagwarantujemy:
- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia kierowniczego,
- miesięczne szkolenie przygotowujące do objęcia samodzielnego stanowiska,
- dynamiczną praca w młodym, ambitnym zespole,
- Auto służbowe, telefon oraz laptop,
-atrakcyjne wynagrodzenie
Jeśli przedstawiona oferta pracy wydaje Ci się interesująca, aplikuj!
Nie zapomnij w CV dopisać klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?