- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Wynagrodzenie
27,70 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Konsultant(ka) ds. Obsługi klienta w j. polskim (brak połączeń, tylko e-maile!)
Pogoda iście wakacyjna, a tak się składa, że nasz nowy projekt będzie dotyczył obsługi pasażerów jednej z bardziej znanych linii lotniczych…
Najważniejsze korzyści:
- brak rozmów telefonicznych- rozwiązujemy sprawy tylko za pośrednictwem e-maili
- godziny pracy- projekt pracuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-18:00, a Ty pracujesz 5 dni w tygodniu i na 8-godzinnych zmianach, co daje elastyczność i możliwość połączenia pracy z innymi aktywnościami!
- praca w biurze (Warszawa, Mokotów) czyli najlepsze towarzystwo przy kawie ;)
Twoje zadania:
- obsługa zgłoszeń pasażerów znanych linii lotniczych za pomocą e-mail,
- budowanie pozytywnego wizerunku,
- wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
- perfekcyjna znajomość języka polskiego (C2/Native),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2),
- umiejętności interpersonalne, komunikatywność,
- zaangażowanie w rozwiązanie problemu klienta,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- sprawna obsługa komputera,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzinowym (8h, 5 dni w tygodniu)
Co na Ciebie czeka:
- umowa cywilnoprawna (umowa zlecenie), stawka 27,70 zł brutto/h,
- program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy 500-2000 zł,
- dofinansowanie do karty Medicover Sport,
- prywatna opieka medyczna w Medicover,
- bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,
- mnóstwo konkursów, w których można wygrać rewelacyjne nagrody,
- szkolenie, które w pełni przygotuje Cię do codziennej pracy,
- praca w biurze w doborowym towarzystwie, w międzynarodowym środowisku, w miejscu, w którym osłuchasz się z różnymi językami,
- realna możliwość zbudowania swojej ścieżki kariery poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,
- praca w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work, uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników już trzeci rok z rzędu!
Nie czekaj- aplikuj już dziś!
*rekrutację prowadzimy zdalnie!
Tagi:
praca w call center, praca call center, obsługa klienta, Teleperformance, Teleperformance Polska, Teleperformance Poland, customer service, praca dla studenta, Warszawa, Teleperformance Warszawa.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie