- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Śląskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Katowice
- Call center, konsultant telefoniczny - Załęska Hałda-Brynów cz. Zach.
Wynagrodzenie
4 600 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Katowice, Załęska Hałda-Brynów cz. Zach.
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Witaj!
Jesteśmy Ogólnopolskim Laboratorium Genetycznym z Katowic (niedaleko Silesia City Center). Misją naszej firmy jest pomoc ludziom poprzez dostarczanie im kompleksowych badań genetycznych, które pomogą w rozwiązaniu ich problemów. Swoją pracą możesz więc przyczynić się do poprawy życia wielu osób.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, co nasi pacjenci mówią o nas wejdź na stronę: www.testdna.pl/dlaczego-nasze-testy-sa-tak-pewne/
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu Konsultanta infolinii w dziale sprzedaży. Co ważne, na infolinii obsługujemy głównie połączenia przychodzące.
Twój zakres obowiązków
Na czym polega praca Konsultanta działu sprzedaży w testDNA?
Jako pracownik infolinii będziesz odpowiedzialny/a za doradzenie naszym klientom badań medycznych odpowiadających ich potrzebom oraz za ich skuteczną sprzedaż. Na co dzień zostaniesz z nimi w kontakcie głównie telefonicznie i na czatach. Jako opiekun pacjenta będziesz również ściśle współpracować z działem laboratoryjnym i biurem obsługi klienta.
Gwarantujemy Ci, że każdy dzień Twojej pracy będzie inny - wiele ciekawych wyzwań... I zero nudy!
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
· Nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy z zakresu oferowanych badań – Twój przyszły przełożony dokładnie wytłumaczy Ci cel danego działania oraz pokaże, jak je zrealizować.
· Pracujesz z ludźmi, dla których ważne są wartości takie jak uczciwość, szczerość i szacunek do drugiego człowieka. Innymi słowy praca u nas odbywa się w dobrej atmosferze i stawiamy na współpracę.
· Mając stały dostęp do szkoleń poznasz w praktyce w jaki sposób podchodzimy do naszych klientów.
Nasze oczekiwania
Jeśli:
· lubisz kontakt z ludźmi i jesteś przez nich dobrze odbierany/a
· nie boisz się nowych wyzwań - to dla nas oznacza, że szybko się uczysz i jesteś otwarty/a na nowe wyzwania
· potrafisz logicznie myśleć i lubisz rozwiązywać problemy
· jesteś dobrze zorganizowany/a i cenisz sobie pracę nastawioną na efekty
· jesteś otwarty/a na zmiany i szybko się adaptujesz
· jesteś opanowany/a i potrafisz reagować na obiekcje klientów
· masz świadomość jak ważne są dane osobowe – co dla nas oznacza również dyskrecję z Twojej strony
· zależy Ci na pracy na dłużej...
To czekamy na Twoją aplikację!
Co Gwarantujemy:
· stałe wynagrodzenie wraz z możliwością premii po zadanym okresie, brak celów sprzedażowych
· pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dobrze wyposażona kuchnia, spotkania integracyjne)
· stałe godziny pracy i brak nadgodzin (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00, raz na pięć tygodni przypada zmiana popołudniowa, 11:00-19:00)
· bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych
· realne wspieranie pacjentów i pomoc w rozwiązywaniu ich problemów, a co za tym idzie satysfakcję z wykonywanej pracy
· różnorodny zakres obowiązków, który nie pozwala na nudę
· pracę w młodym, wesołym i ambitnym zespole, gdzie zawsze panuje miła atmosfera
· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Dodatkowo mile widziane:
· doświadczenie w pracy na infolinii
· j. angielski na poziomie komunikatywnym - bez tej umiejętności poradzisz sobie niemniej znacznie ułatwi Ci ona pracę
Jeśli jesteś zainteresowany/a Aplikuj poniżej.
Dziękujemy za każde zgłoszenie - informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dowiedz się o nas więcej na: www.testdna.pl.
Lokalizacja
Katowice, Załęska Hałda-Brynów cz. Zach.
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?