- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Łódzkie
- Call center, konsultant telefoniczny - Łódź
- Call center, konsultant telefoniczny - Polesie
Wynagrodzenie
4 800 - 7 200 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Łódź, Polesie
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Formalna nazwa stanowiska:Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży Lokalizacja: Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Widełki: 4800-7200zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu) System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
To pomoże Ci w realizacji zadań:
- Udokumentowane sukcesami doświadczenie w sprzedaży telefonicznej min. 1,5 roku (podkreśl je w CV-konkretne liczby i dane)
- Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów
- To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi
- Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić
- Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole
To oferujemy:
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
- Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
- W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).
- Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
- Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
- Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
- Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz liczne benefity.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
1. Wyślij swoje CV.
2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.
3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.
4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów/-ek.
5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.
6. Udało się ? Witaj w T-Mobile!
Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Łódź, Polesie
Łódzkie