- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kujawsko-pomorskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Bydgoszcz
Lokalizacja
Bydgoszcz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Zakres obowiązków:
obsługa procesów reklamacyjnych,
zarządzanie i monitorowanie terminowego rozpatrywania reklamacji,
komunikacja z klientami w sprawie reklamacji drogą elektroniczną i telefoniczną, zapewniając wysoki standard obsługi klienta,
współpraca z innymi działami: koordynacja działań z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania reklamacji oraz przekazywania klientom informacji zwrotnych,
prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej procesu reklamacyjnego oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami i standardami,
postępowanie zgodne z procedurami Obsługi Klienta,
Wymagania:
wykształcenia min. średniego,
doświadczenia obsłudze klienta, mile widziane w dziale reklamacji,
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel),
odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
mile widziani studenci.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii,
możliwość podpisania umowy zlecenie lub umowy o pracę,
pracę w ambitnym, młodym zespole,
dofinansowanie zajęć sportowych (Karta Multisport),
pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze 8 godzin dziennie.
Lokalizacja
Bydgoszcz,
Kujawsko-pomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?