- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
- Specjalista ds. obsługi klienta - Łazarz
Lokalizacja
Poznań, Łazarz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Miejsce pracy: Poznań hybrydowo Jaki będzie zakres Twoich obowiązków? • Techniczne wsparcie niemieckojęzycznych klientów • Obsługa infolinii przychodzącej, czatu oraz maila w języku niemieckim • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z niemieckojęzycznymi klientami • Raportowanie Jakie są nasze oczekiwania? • Płynna komunikacja w języku niemieckim i angielskim (min. B2) - warunek konieczny • Podstawowa wiedza i znajomość systemu Microsoft Windows • Praca hybrydowa – tylko kilka dni w miesiącu z biura znajdującego się w dogodnej lokalizacji (sam wybierasz dni w jakich chcesz się pojawić w biurze) Co możemy Ci zaoferować? • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny i dodatki • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz lub w kolejnych miesiącach • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą • Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczysz się pod okiem trenera i doświadczonych kolegów podczas wdrożenia • Szansę na wykorzystywanie języka niemieckiego i angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów niemiecko i anglojęzycznych • Udział w inicjatywach zespołowych takich jak: spotkania zespołowe, projekty grupowe i działania rozwojowe
Prosimy o załączenie CV. Oferta dotyczy pracy stałej.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Poznań, Łazarz
Wielkopolskie