Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Dodane 19 kwietnia 2024

Konsultant ds. obsługi Klienta (call center) Telemedi

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Elastyczny czas pracy, Praca zmianowa, Praca w weekendyMiejsce pracy: Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.

Szukamy osoby:

empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,

dokładnej i zorganizowanej,

z komunikatywną znajomością języka angielskiego,

ze znajomością pakietu MsOffice,

mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro,

posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć,

jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).

Wymagania:

obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat,

tworzenie raportów i zestawień,

proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy,

organizacja leczenia poprzez zarzadzanie kalendarzem konsultacji,

zbieranie uwag od klientów i lekarzy, rozpatrywanie reklamacji,

zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,

dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej,

współpraca w zespole operacyjnym,

elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).

Wartości, którymi kierujemy się w pracy:

Organizacyjne “TAK”:

Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.

5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań. Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane

Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.

Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości.

Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.

Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji.

Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.

Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.

Co nie jest cool:

Ignorowanie problemów.

Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.

Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.

Unikanie odpowiedzialności Stagnacja.

Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.

Przeciwstawianie się zmianie Brak transparentności Niewłaściwe zarządzanie czasem.

Brak pilności w działaniu.

Benefity:

ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up'ie

dostęp do szkoleń, baz wiedzy,

umowa b2b lub zlecenie,

pakiet medyczny,

dofinansowanie do kart multisport,

możliwość pracy zdalnej.

Prosimy o aplikowanie pod tym linkiem do formularza, nie na olx.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 912946708

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon