- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Konsultant ds. obsługi Klienta (call center) Telemedi
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Szukamy osoby:
empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
dokładnej i zorganizowanej,
z komunikatywną znajomością języka angielskiego,
ze znajomością pakietu MsOffice,
mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro,
posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć,
jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
Wymagania:
obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat,
tworzenie raportów i zestawień,
proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy,
organizacja leczenia poprzez zarzadzanie kalendarzem konsultacji,
zbieranie uwag od klientów i lekarzy, rozpatrywanie reklamacji,
zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej,
współpraca w zespole operacyjnym,
elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
Organizacyjne “TAK”:
Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań. Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane
Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości.
Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji.
Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:
Ignorowanie problemów.
Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
Unikanie odpowiedzialności Stagnacja.
Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
Przeciwstawianie się zmianie Brak transparentności Niewłaściwe zarządzanie czasem.
Brak pilności w działaniu.
Benefity:
ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up'ie
dostęp do szkoleń, baz wiedzy,
umowa b2b lub zlecenie,
pakiet medyczny,
dofinansowanie do kart multisport,
możliwość pracy zdalnej.
Prosimy o aplikowanie pod tym linkiem do formularza, nie na olx.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?