- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
- Specjalista ds. obsługi klienta - Stare Miasto
Konsultant ds. obsługi klienta
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Konsultant ds. obsługi klienta
Phinance S.A. działa na polskim rynku od 2002 roku. Obecnie obsługujemy ponad 500.000 klientów w branży ubezpieczeniowo-kredytowej współpracując z 30-oma Towarzystwami Ubezpieczeniowymi i Bankami oferując ponad 350 różnych produktów finansowych. Firma obecnie zatrudnia ponad 1200 pracowników na terenie całej Polski.
Przekonaj się z własnego doświadczenia, dlaczego jesteśmy jedną z największych i najskuteczniejszych kancelarii doradztwa finansowego w Polsce
Dołącz do naszego zespołu, jako konsultant ds. obsługi klienta
Dogodne miejsce pracy: Poznań – Centrum – ul. Ratajczaka
Oferujemy:
przejrzysty system wynagradzania (podstawa + premie)
pracę w młodym i dynamicznym zespole
możliwość doskonalenia zawodowego
elastyczne godziny i system współpracy
benefity (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna)
a co piątek poczęstujemy Cię drożdżówkami, owocami lub pizzą
Nie czekaj, aż ktoś zgarnie Tobie sprzed nosa najlepszą pracę i aplikuj.
Oczekujemy:
Jeśli jesteś osobą, która chce się rozwijać
Masz już doświadczenie lub chcesz je zdobyć
Chcesz powiązać naukę z pracą
Jesteś komunikatywny, lubisz pracować z ludźmi
Jesteś samodzielny i wychodzisz z inicjatywą
Masz ambicje i chcesz podjąć ciekawą pracę
Dołącz do naszego zespołu już dziś!!!
Do Twoich zadań należeć będzie:
Przede wszystkim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie opieka telefoniczna nad Klientami firmy Phinance, m.in. poprzez:
informowanie Klientów o zaległościach płatniczych i ustalanie z Klientami terminów opłacenia składek ubezpieczeniowych
udzielanie informacji i wsparcia Klientom
wykonywanie telefonów powitalnych do Klientów firmy
weryfikacja telefoniczna jakości sprzedaży w firmie
sprawdzenie prawidłowości zwarcia umów finansowych w bezpośredniej rozmowie z Klientem
realizacja kampanii obsługowych
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?