Kierownika ds. administracyjno-gospodarczych/ Заведующий хозяйством
Wynagrodzenie
4 000 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Szukamy osoby, która będzie w stanie zorganizować i zapewnić terminowe prowadzenie sprawozdań z wszystkich operacji gospodarczych w firmie.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sprawozdań.
Obsługa magazynu i produkcji.
Zapewnianie terminowe wystawianie faktur za prąd, wywóz śmieci, naprawy, konserwację sprzętu, a także koordynować naprawy sprzętu.
Znajdowanie wykonawców do realizacji zadań oraz organizacja i koordynacja ich lokalnej pracy, w tym kierowanie, montaż, demontaż i naprawę.
Zaopatrzenie magazynu i produkcji w sprzęt, narzędzia do pracy personelu, organizacją zamówień na Allegro, OLX itp. Obsługa floty pojazdów.
Przeglądy techniczne, OC, kierowanie na naprawy pojazdów.
Organizacja logistyki na trasach międzymiastowych, kontrola procesu załadunku towaru, a także praca z kierowcami firmy, sporządzanie grafików pracy kierowców. Nawiązać kontakt i rozwiązywać pojawiające się problemy.
Zamawianie materiałów poligraficznych u podwykonawców.
Główne wymagania dotyczące kandydata:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Wysoka odpowiedzialność i organizacja w pracy.
Umiejętność pracy w zespole i efektywne koordynowanie pracy podwładnych.
Chęć i zdolność do rozwoju w firmie. Dodatkowe wymagania: Znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej A2. Prawo jazdy kategorii B. Doświadczenie w branży budowlanej i pracach remontowych.
Oferujemy: Konkurencyjne wynagrodzenie.
Możliwości rozwoju zawodowego w firmie.
Pracę w przyjaznym zespole profesjonalistów.
Jeśli jesteś przekonany, że spełniasz wszystkie wymagania i chcesz być częścią naszego zespołu, prześlij swoje CV lub na OLX lub na Instagram.
Z przyjemnością rozpatrzymy Twoją kandydaturę i zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną.
Lokalizacja
Warszawa, Bemowo
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?