Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Hotelarstwo
  4. Obsługa hotelowa
  5. Obsługa hotelowa - Pomorskie
  6. Obsługa hotelowa - Sopot
  7. Obsługa hotelowa - Dolny Sopot
Dodane 20 maja 2024

Kierownik Służby Pięter - Hotel Haffner 5* Sopot

Lokalizacja

Sopot, Dolny Sopot

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Grupa Dobry Hotel polska firma działając w branży HORECA od 2004 roku. Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi. Zarządzamy 22 obiektami hotelowymi, Centrum Eventowym Butelkownia oraz 2 restauracjami i stale rośniemy!

Nasze obiekty zlokalizowane są w całej Polsce: Trójmieście, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Zakopanem, Jastarni, Mikołajkach.

Dołącz do naszego zespołu i buduj z nami te niezwykłe miejsca!

Obecnie prowadzimy rekrutację do:

Hotel Haffner 5* Sopot

Na stanowisko:

Kierownik Służby Pięter

Miejsce pracy:

Sopot

Co możemy Ci zaoferować?

  • Pełne wsparcie podczas wdrożenia w obowiązki

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub zlecenie

  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze Grupy Dobry Hotel

  • Pakiet benefitów na umowie o pracę (karta multisport, prywatna opieka medyczna)

  • Posiłki pracownicze

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

  • Zniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne w ramach Grupy Dobry Hotel

  • Wewnętrzne programy bonusowe („Rekomenduj i Zarabiaj” oraz „Pracownik Kwartału”)

  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnych zniżek na studia w WSB Merito

  • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy

Zakres obowiązków

  • nadzorowanie oraz wspieranie codziennej pracy Działu Służby Pięter

  • uczestnictwo w dziennych/tygodniowych odprawach operacyjnych organizowanych przez Dyrektora Hotelu

  • sporządzanie grafików oraz rozliczanie godzin pracy

  • planowanie oraz weryfikowanie wykonanych zadań przez podległy zespół

  • czuwanie nad prawidłową obsługą Gości pod względem jakości i przyjętych standardów

  • reagowanie na życzenia/skargi Gości

  • rekrutacja, wdrażanie oraz szkolenie nowych pracowników

  • szkolenie pracowników z obowiązującej jakości obsługi Gościa

  • współpraca z innymi działami w celu efektywnego funkcjonowania hotelu

  • wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego

Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku

  • j. angielski na poziomie min. B2

  • ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i komunikacyjne

  • umiejętność zarządzania zespołem i delegowania zadań

  • umiejętność rozwiązywania konfliktów, problemów, trudnych sytuacji

  • dokładność i szczegółowość

  • zaświadczenie o niekaralności

Jeśli czujesz, że chciałbyś/abyś być częścią naszego zespołu, czekamy na Twoją aplikację!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Sopot, Dolny Sopot

Pomorskie

Pomorskie, Sopot, Dolny Sopot
ID: 897903549

Darmowa aplikacja na Twój telefon